پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا دو مدل ۵۳۱۰ و N73 (M) اين برند را به عنوان گوشي هاي خوش فروش اين برند معرفي کردند.در زمان حاضر دو مدل فوق به …

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا دو مدل ۵۳۱۰ و N73 (M) اين برند را به عنوان گوشي هاي خوش فروش اين برند معرفي کردند.
در زمان حاضر دو مدل فوق به قيمت يک ميليون و۹۵۰ هزار ريال و سه ميليون ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسند.
مشخصات فني گوشي ۵۳۱۰ نوکيا به شرح زير است:
مدل ۵۳۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
در همين حال گوشي Music Edition N73  نوکيا که ۱۱۶ گرم وزن دازد، در ماه آوريل سال ۲۰۰۶ با رنگ بندي نقره اي،مشکي و سفيد وارد بازار جهاني شده است.
دوربين ۳.۲ مگا پيکسلي اين گوشي قابليت فوکوس خودکار را دارد و از لنز Carl Zeiss برخوردار است .
دوربين گوشي N73 مي تواند اندازه تصاوير را ۲۰ برابر بزرگ کرده و ابعاد تصاوير آن  1546 در ۲۰۴۸ است .
اين گوشي در عين حال از قابليت فيلمبرداري ۲۸۸در  352 پيکسل با سرعت ۱۵ فريم در ثانيه برخوردار است و مدت زمان فيلمبرداري آن نيز بستگي به ظرفيت حافظه گوشي دارد .
اين گوشي با ۴۲ مگا بايت حافظه و برخورداري از کارت miniSD قابليت ارتقا تا يک گيگا بايت و تعويض سريع را دارد که به اين ترتيب، به راحتي به فضاي وسيعي براي ذخيره فايل هاي موسيقي و ويديويي دسترسي وجود دارد و حتي مي تواند حداکثر تا ۹۰ دقيقه فيلم ويديويي را ضبط کند.
**سوني اريکسون
دو مدل K320 و K550 سوني اريکسون توانست به عنوان پرفروش ترين گوشي ها در بازار معرفي شود.
گوشي K320 سوني اريکسون از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي قهوه اي، طوسي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است هم اکنون به بهاي ۷۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
گوشي K320 سوني اريکسون ۸۲ گرم وزن دارد و داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA، صفحه نمايش UBC با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ ، حافظه داخلي ۱۵ مگابايت و مجهز به سيستم صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله است.
در همين حال گوشي K550 سوني اريکسون با قيمتي در حدود يک ميليون و ۳۴۰هزار ريال فروخته مي شود. 
اين گوشي ۸۵ گرمي که از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ در رنگ بندي مشکي و صدفي وارد بازار جهاني شد، مورد استقبال اکثر کاربران ايراني قرار گرفت.
گوشي سوني اريکسون مدل k550 داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت، حافظه جانبي Memory Stick Micro M2 و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
**سامسونگ
فعالان بازار دو مدل E251 و D780 را به عنوان پرفروش ترين مدل هاي برند سامسونگ معرفي کردند.
گوشي E251 و D780 به بهاي ۹۱۰ هزار ريال و دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
گوشي  E251 سامسونگ که به رنگ مشکي طراحي و ساخته شده است بدنه اي در ابعاد ۱/۱۴ در ۵/۴۹ در ۵/۹۹ ميلي‌متر دارد.
صفحه نمايشي کار شده در اين گوشي از نوع TFT بوده که قابليت نمايش ۶۵ هزار رنگ را دارد که رزولوشني برابر با ۱۲۸ در ۱۶۰ پيکسل دارد.
پخش کننده موسيقي آن به يک کليد مخصوص مجهز شده است و از فرمت‌هاي MP3،AAC و AAC+ پشتيباني مي‌کند.
از ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به دوربين VGA با رزولوشن ۴۸۰ در۶۴۰ پيکسل اشاره کرد. قابليت فيلمبرداري به صورت QCIF از ديگر مشخصه‌هاي اين گوشي به شمار مي‌رود. EDGE، بلوتوث، و پشتيباني از USB امکانات ديگري هستند که در سامسونگ E251 تعبيه شده است.
مرورگري گوشي E251  از نوع WAP 2.0/xHTML است.
باتري مصرفي آن نيز يک باتري استاندارد يون ليتيوم است.
اين مدل سامسونگ ارتقا يافته مدل E250 اين برند است.
در همين حال گوشي دو سيم کارته سامسونگ با نام  D780 Duos که از ماه مي سال ۲۰۰۸ ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده از دو سيم کارت به طور همزمان پشتيباني مي کند، داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
صفحه نمايش اين گوشي ۲.۱ اينچ بوده و  کيفيت نمايش آن مدل QVGA با تفکيک رنگ ۲۵۶ هزار رنگ است.
از مشخصه هاي ديگر اين گوشي مي توان به بلوتوث نسخه دو به همراه A2DP، ارتقاي حافظه  اصلي از طريق کارت حافظه جانبي  MicroSD و سيستم پخش کننده فايل هاي صوتي فرمت MP3  اشاره کرد.
گفته مي شود پيش از معرفي گوشي D780 Duos توسط شرکت سامسونگ ،مدل D880 به عنوان اولين گوشي دو سيم کارته اين برند در بازارهاي تلفن همراه در اختيار کاربران قرار گرفت.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V8 اين برند را بعد از A1200 به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي V8 با قيمت دو ميليون و ۹۹۰ هزار ريال توانست مورد تقاضاي اکثر علاقه مندان قرار گيرد.
گوشي V8 داراي صفحه نمايش TFT ،حافظه داخلي دو گيگابايتي و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
در همين حال گوشي تاشو  V8نيز داراي صفحه نمايش TFT،حافظه داخلي ۴۵ مگابايتي، کارت حافظه جانبي microSD TransFlash و دوربين عکاسي دو مگاپيکسلي است.
**آلکاتل
فروشندگان گوشي هاي آلکاتل مدل C701 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با قيمت ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
اين گوشي تاشو ۸۳ گرمي داراي صفحه نمايش TFT ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA ، حافظه ۱۰ مگابايتي و ارتقا حافظه جانبي توسط کارت حافظه microSD TransFlash است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا