نرم افزار پيامک فارسي روي ۱۱۷ مدل گوشي تلفن همراه تست شد

جعفر محمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر اينکه در حال رفع اشکال ويرايش دوم نرم افزار پيام رسان فارسي هستيم، اظهار داشت: تنها مشکلات موجود در اين نرم افزار مربوط به ناسازگاري آن با برخي گوشي هاي خاص در بازار است که در حال بررسي و رفع آن هستيم.وي ادامه داد: …

جعفر محمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر اينکه در حال رفع اشکال ويرايش دوم نرم افزار پيام رسان فارسي هستيم، اظهار داشت: تنها مشکلات موجود در اين نرم افزار مربوط به ناسازگاري آن با برخي گوشي هاي خاص در بازار است که در حال بررسي و رفع آن هستيم.
وي ادامه داد: هم اکنون نرم افزار پيام رسان فارسي همراه اول، روي ۱۱۷ مدل گوشي موجود در بازار تست و آزمايش شده که اکثر اين گوشي ها داراي مدل هاي مشابه است.
محمدي با بيان اينکه طي ماه هاي آينده اين نرم افزار روي گوشي هاي جديدي که وارد بازار شده است نيز آزمايش خواهد شد،افزود:با شرکت خدمات طلايي نيا (نماينده رسمي گوشي هاي نوکيا در ايران ) مذاکراتي صورت گرفته که قرار است نرم افزار پيام رسان فارسي روي گوشي هاي جديد اين شرکت در مبدا نصب شود.
با استفاده از نرم افزار پيام رسان فارسي مي توان پيامک هاي فارسي با حجم حدود ۲۰۰ کاراکتر را در يک پيامک ارسال کرد؛ اين در حالي است که در حالت عادي و بدون استفاده از اين نرم افزار، پيامک هاي فارسي با حجم بيش از ۷۰ کاراکتر به چندين پيام کوتاه شکسته مي شوند و اين مساله هزينه مضاعفي را به کاربر تحميل مي کند.
بنابراين، استفاده از اين نرم افزار نه تنها امکانات فارسي را براي ارسال پيامک مشترکان فراهم مي سازد ، بلکه باعث صرفه جويي قابل توجهي در هزينه آن ها مي شود.
حدود دو هزار مدل گوشي تلفن همراه در کشور وجود دارد که ۹۰ درصد مشترکان تنها از ۲۰۰ مدل خاص استفاده مي کنند.
تعرفه ارسال پيامک با فونت لاتين ۲۲۲ ريال و با فونت فارسي ۸۹ ريال است.
افزايش تعرفه پيامک که پيش از اين ۱۴۲ ريال بود به منظور ترويج و گسترش استفاده از خط و زبان فارسي از تيرماه سال جاري اجرايي شده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا