آمريکن مويل به بازار تلفن همراه هند دل بسته است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، هند اعلام بر اساس اين گزارش آمريکن مويل اعلام کرد تمايل زيادي دارد در مزايده داتا کام هند که ارزش آن سه ميليارد دلار تخمين زده شدهاست،  شرکت کند.بر اساس قوانين هند سهامداران خارجي مي توانند تنها ۷۴درصد سهم داتا کام را از آن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، هند اعلام بر اساس اين گزارش آمريکن مويل اعلام کرد تمايل زيادي دارد در مزايده داتا کام هند که ارزش آن سه ميليارد دلار تخمين زده شدهاست،  شرکت کند.
بر اساس قوانين هند سهامداران خارجي مي توانند تنها ۷۴درصد سهم داتا کام را از آن خود کنند.
سه شرکت UAE اتصالات،ترکسل ترکيه و فرنس تلکام نيز براي سرمايه گذاري در اين مزايده اعلام آمادگي کرده اند.
هند اعلام کرد : داتاکام به تازگي ار رگولتوري اين کشور مجوز شبکه GSM را دريافت کرده و با اين مجوز مي تواند  تمام ۲۲ ايالت هند را پوشش دهد و اين اپراتور در حال حاضر در صف انتظار دريافت  طيف هاي راديويي است. به سر مي برد.
“ويديو کن”شرکت مادر داتا کام اخيرا اعلام کرده بود که دو ميليارد و ۸۰۰ ميليون دلار براي مجوزGSM سرمايه گذاري کرده است وهمچنين  براي گسترش اپراتور خود  يک ميليارد و ۴۰۰ميليون دلارسرمايه گذاري خواهد کرد،
  ويديو کن يک شرکت ترکيبي است که علاوه بر هند در کشورهاي زيادي فعاليت مي کند و ۱۷شبکه توليدي در هند  دارد و در نظر دارد شبکه هايي را نيز در ايتاليا،چين،مکزيک و لهستان راه اندازي کند.
ارزش معاملات اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي ، چهار ميليارد و ۷۰۰ميليون دلار بود.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا