بازار گوشي تلفن همراه با بي رونقي مواجه مي شود

“افشار فروتن لاريجاني” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار اشت: طبق روال گذشته هر ساله با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و پرداختن مردم به امور ديني،  بازار گوشي تلفن همراه به دليل کاهش مراجعه کنندگان با بي رونقي سپري مي شود.وي با اشاره به نوسان قيمت گوشي هاي موبايل در ماه رمضان …

“افشار فروتن لاريجاني” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار اشت: طبق روال گذشته هر ساله با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و پرداختن مردم به امور ديني،  بازار گوشي تلفن همراه به دليل کاهش مراجعه کنندگان با بي رونقي سپري مي شود.
وي با اشاره به نوسان قيمت گوشي هاي موبايل در ماه رمضان تصريح کرد: گوشي هايي که از طريق قانوني وارد بازار مي شوند عموما با کاهش قيمت روبرو نمي شوند چرا که شرکت هاي قانوني با توجه به تعرفه واردات، محصولات خود را با نوسان قيمت در بازار عرضه مي کنند.
فروتن لاريجاني خاطر نشان کرد: احتمال مي رود گوشي هاي قاچاقي که از طريق مجاري غيرقانوني وارد بازار تلفن همراه کشور مي شود به دليل کاهش خريدوفروش با کاهش قيمت نسبي در بازار عرضه شود.
در همين حال يکي از فعالان بازار در اين باره گفت: هر ساله با رسيدن ماه مبارک رمضان، خريدوفروش گوشي هاي موجود در بازار  نسبت به ماه هاي گذشته به شدت کاهش پيدا مي کند.
” احمد معصومي” افزود: کاهش متقاضيان گوشي تلفن همراه در طي اين ماه باعث مي شود قيمت بيشتر مدل هاي موجود در بازار که فاقد گارانتي رسمي هستند تا سقف ۱۵۰ هزار ريال کاهش يابد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا