سامسونگ سهم خود در بازار تلفن همراه خليج فارس را دو برابر مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”گلف نيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت سامسونگ درحال حاضر ۱۷درصد ازسهم بازار تلفن همراه اين منطقه را در دست دارد و افزايش سهم شرکت در بازار اين منطقه با ارايه گوشي هايي با سرويس هاي ارزش افزوده  جديد بدست خواهد آمد.خليج فارس دومين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”گلف نيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت سامسونگ درحال حاضر ۱۷درصد ازسهم بازار تلفن همراه اين منطقه را در دست دارد و افزايش سهم شرکت در بازار اين منطقه با ارايه گوشي هايي با سرويس هاي ارزش افزوده  جديد بدست خواهد آمد.
خليج فارس دومين بازار نوظهور سامسونگ در منطقه خاورميانه است و کشورهاي منطقه بخصوص عربستان سعودي وامارات عربي متحده  با وجود پتانسيل ها ي فراوان ، فرصت رشد مناسبي  را در اختيار سامسونگ قرار مي دهند.
در اين گزارش فروش سامسونگ در کره جنوبي در فصل دوم ۴۶ميليون و ۳۰۰هزار گوشي برآورد شد که ۲۲درصد بيش از دوره مشابه سال قبل بوده است.
فروش جهاني سامسونگ در نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۹۲ميليون برآورد شد که ۲۰درصد افزايش را نسبت به سال گذشته نشان مي دهد.
سامسونگ همچنين اعلام کرد که از ابتداي سال تاکنون ۱۸ مدل گوشي جديد وارد بازار کرده است و در نظر دارد تا سال ۲۰۰۹ پنج نمونه جديد ديگر به اين تعداد بيافزايد.
سامسونگ شرکت بزرگ تجهيزات و وسايل الکترونيکي و الکتريکي است که از شرکت هاي زيادي تشکيل شده است که سه شرکت عمده شامل “سامسونگ الکترونيک”،”سامسونگ هوي اينداستري”و “سامسونگ اينجينيرينگ و کانستراکشن”مي باشد که به همين دليل به آن “تري استار”نيز مي گويند.
سامسونگ پنجمين شرکت بزرگ جهان به شمار مي آيد که مدير عامل آن “لي کن هي”سومين پسر “لي بيونگ چول”مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا