کاربران بالاي ۳۰ سال با گوشي هاي پيشرفته رابطه خوبي ندارند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بلاگز”، تحقيقات و نظر سنجي ها نشان مي دهد که اين افراد در استفاده از گوشي هاي پيشرفته با قابليت هاي پيچيده دچار سردرگمي و نا اميدي مي شوند. به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بلاگز”، تحقيقي که اخيرا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بلاگز”، تحقيقات و نظر سنجي ها نشان مي دهد که اين افراد در استفاده از گوشي هاي پيشرفته با قابليت هاي پيچيده دچار سردرگمي و نا اميدي مي شوند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بلاگز”، تحقيقي که اخيرا در آمريکا توسط شرکت آمريکايي Bowen Research انجام شده، نشان مي دهد افراد بالاي ۳۰ سال تنها از ۱۲ درصد از قابليت هاي تلفن همراه خود استفاده مي کنند.
چک کردن ايميل، دسترسي به وب سايت هاي اجتماعي، استفاده از سيستم GPS و قابليت هاي ديگر براي افراد ميانسال و سالمند بسيار مشکل است و بيشتر اين افراد استفاده از برخي قابليت هاي تلفن همراه را غير ممکن و تلفن هاي همراه را غير قابل کنترل مي دانند.
پيام کوتاه بيشترين کاربرد را در بين کاربران ميانسال دارد  و اين افراد در خريد و استفاده از تلفن همراه به هزينه ها و قيمت گوشي توجه ويژه اي دارند و به موبايل بيشتر به عنوان يک ابزار ارتباطي نگاه مي کنند.    
اين درحالي است که جوانان و نوجوانان به سرويس هاي سرگرمي و ديگر قابليت هاي جديد تلفن همراه توجه ويژه دارند و معيار اصلي آنان در خريد امکانات و کاربري گوشي تلفن همراه است.   
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا