فروش تلفن همراه در ژاپن ۲۱.۱درصد کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس گزارش اين مرکز شرايط اقتصادي در جهان تاثيرات منفي روي فروش تلفن همراه در بازار هاي اشباع شده و در حال توسعه گذاشته است.گارتنر در گزارش خود آورده است ،بازار تلفن همراه ژاپن با شرکت هايي چون شارپ،پاناسونيک،و کيوسرا پنجمين کشور عرضه کننده  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس گزارش اين مرکز شرايط اقتصادي در جهان تاثيرات منفي روي فروش تلفن همراه در بازار هاي اشباع شده و در حال توسعه گذاشته است.
گارتنر در گزارش خود آورده است ،بازار تلفن همراه ژاپن با شرکت هايي چون شارپ،پاناسونيک،و کيوسرا پنجمين کشور عرضه کننده  تلفن همراه درجهان  به شمار مي آيد اما با مواجه شدن با بازارهاي اشباع نتوانست روند موفقيت آميز خود را پيش گيرد.
گارتنر اعلام  کرد ،  اين ميزان کاهش دو برابر بيش از فصل گذشته بوده است و دليل آن  کمبود گوشي هاي با ويژگي هاي جديد مي باشد.
ژاپن در بازار آسيا – اقيانوسيه مقام سوم را دارد وتعداد کاربران اين کشور تاپايان آوريل ۲۰۰۸ميلادي بيش از ۱۰۲ميليون نفر اعلام شده وبررسي ها نشان مي دهد رشد بازار اين کشورسالانه حدود ۶.۰درصد مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا