Spice S-820 جديدترين گوشي موزيکال براي هندي ها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سفي برودباند، اين گوشي که به تقويت کننده قدرتمند صوتي ياماها مجهز است امکان يک تجربه صوتي موسيقيايي عالي را براي کاربر فراهم مي کند.گوشي Spice S-820 داراي هدست بلوتوث استريو، دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي، WAP و GPRS است. امکان مسدود کردن تماس هاي ناخواسته و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سفي برودباند، اين گوشي که به تقويت کننده قدرتمند صوتي ياماها مجهز است امکان يک تجربه صوتي موسيقيايي عالي را براي کاربر فراهم مي کند.
گوشي Spice S-820 داراي هدست بلوتوث استريو، دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي، WAP و GPRS است.
امکان مسدود کردن تماس هاي ناخواسته و ليست سياه نيز از ديگر قابليت هاي اين گوشي به شمار مي رود.
گوشي S-820 همچنين امکان دسترسي به اخبار روز دنيا را از آخرين اخبار ورزشي گرفته تا اخبار مربوط به فناوري، سياست و بازار در اختيار کاربران قرار مي دهد.
جزييات بيشتر راجع به امکانات و ويژگي هاي اين گوشي در سايت سايت سفي برودباند ذکر نشده است اما اين گوشي هم اکنون در دسترس کاربران هندي قرار دارد.
هند با سه ميليون و ۱۶۶ هزار و ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
در ماه مه ۶۲/۸ ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران هند افزوده شد.
در حال حاضر تعداد کل کاربران هند ۹/۲۷۷  ميليون نفر است.
آمارها نشان مي دهد که چين و هند از نظر افزايش ماهيانه تعداد کاربران رقابت شانه به شانه اي با يکديگر دارند.
هند ۱۲اپراتور فعال دارد.
رتبه دوم بازار آسيا در اختيار هند است و مانند چين بازار ارتباطي اين کشور نيز در چنبره شبکه GSM است به طوري که سهم اين شبکه با ۱۹۸.۵۸ ميليون کاربر تا پايان مارس ۲۰۰۸ حدود ۷۵.۱درصد بوده است. اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد.
فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ نسبت به  مدت مشابه سال گذشته در اين کشور حدود دو برابر شده است و از ۴۵ ميليون به ۹۰ ميليون دستگاه رسيده است.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا