کارت سيستم اتصال پرسرعت HSDPA براي شرکت وودافون عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين کارت با نام HSPA ExpressCard به بازار عرضه شده است.کارت ياد شده که  اختصاصا براي ” گروه وودافون” Vodafone Group ارائه شده است ، طوري طراحي شده که قابليت دانلود اطلاعات (HSDPA ) با حداکثر سرعت تا ۲/۷ مگابايت برثانيه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين کارت با نام HSPA ExpressCard به بازار عرضه شده است.
کارت ياد شده که  اختصاصا براي ” گروه وودافون” Vodafone Group ارائه شده است ، طوري طراحي شده که قابليت دانلود اطلاعات (HSDPA ) با حداکثر سرعت تا ۲/۷ مگابايت برثانيه و همچنين  قابليت آپلود اطلاعات (HSUPA)  با حداکثر سرعت تا ۷۶/۵ مگابايت برثانيه را براي گوشي تلفن همراه فراهم مي کند.
اولين سري از اين کارت اتصال پرسرعت براي شرکت “اليسا” Elisa عرضه شده است .
شرکت اليسا مرتبط با گروه وودافون در فنلاند بزرگترين و اولين شرکت اپراتور ارايه کننده سرويس نسل سومي ( ۳G ) HSPA  باسرعت ۹۰۰ مگاهرتس در دنيا است .
کارت  HSPA ExpressCard همچنين سرويس اتصال دانلود و آپلود را در باند ۹۰۰ مگاهرتس پشتيباني  مي کند.
اين کارت نياز فزاينده شرکت هاي اپراتوري  تلفن همراه – بويژه در اروپا و استراليا – را در ارتقا دادن شبکه اتصال  نسل دومي (۲G ) با فرکانس ۹۰۰ مگاهرتس  به سيستم اتصال شبکه نسل سومي (۳G ) دارد، برآورده مي كند.
با ارتقاي سيستم اتصال نسل دومي به نسل سومي در فرکانس ياد شده ، ميزان پوشش دهي شبکه پهن باند موبايلي درداخل ساختمانها  و همچنين در مناطق روستايي بهبود خواهد يافت.
قيمت اين کارت در سايت اينترنتي اسلش  فون اعلام نشده است.
شرکت آپشن Option طراح وسازنده وسايل مخابراتي / ارتباطي بي سيم پهن باند  که درماه جولاي سال ۱۹۸۶ در “هورلي” Heverlee بلژيک تاسيس شد.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۵ ميلادي ۱۹۸ ميليون يورو اعلام شده است .
۱۳۱/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا