نوکيا سرويس موسيقيايي رايگان به خريداران عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “هاف لايفز”، کاربران و خريداران گوشي هاي موسيقيايي نوکيا مي توانند موسيقيهاي دانلود شده از Sony BMG را تا ۱۲ ماه در گوشي خود داشته باشند.در دسامبر سال گذشته نوکيا اين سرويس را که موسوم به “Comes With Music” مي باشد به کاربران معرفي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “هاف لايفز”، کاربران و خريداران گوشي هاي موسيقيايي نوکيا مي توانند موسيقيهاي دانلود شده از Sony BMG را تا ۱۲ ماه در گوشي خود داشته باشند.
در دسامبر سال گذشته نوکيا اين سرويس را که موسوم به “Comes With Music” مي باشد به کاربران معرفي کردو قرار شد که در نيمه دوم ۲۰۰۸ به بازار ارايه شود.
اکنون نوکيا با ارايه اين سرويس موسيقيايي تعداد قابل توجهي از کاربران را به خريد گوشي هاي موسيقيايي اين شرکت ترغيب مي کند.
سرويس موسيقي بيشترين کاربرد را در بين محتواهاي موبايلي در بين کاربران تلفن همراه در سراسر جهان دارد.
سهام شرکت نوکيا در فصل دوم ۲۰۰۸ در بازارهاي جهاني به ۴۸ درصد رسيد.
شرکت نوکيا سود خالص خود را در فصل دوم ۲۰۰۸ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۶ درصد افزايش داد.
سود خالص نوکيا در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي، ۴۷۴/۱ ميليارد يورو بوده است که در مقايسه با زمان مشابه در سال گذشته با سود خالص ۳۹۳/۱ ميليارد يورو، از ۶ درصد افزايش برخوردار بوده است.
فروش خالص گوشي هاي نوکيا در فصل دوم ۴ درصد افزايش يافته و سهام جهاني اين شرکت به ۴۸ درصد رسيده است.
سهام نوکيا در فصل دوم سال گذشته در بازارهاي جهاني ۳۸ درصد و در فصل اول ۲۰۰۸ ، ۳۹ درصد بوده است.
اين شرکت پيش بيني کرده است که تا پايان سال ۲۰۰۸ سهام خود را ۱۰ درصد افزايش دهد. تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا