همکاري ۶۷۵ميليون دلاري ووداکام و “گيت ويو “

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، ووداکام که ۵۰ درصد سهام آن در اختيار وودافون و ۵۰درصد ديگر آن در اختيار تلکوم اپراتور محلي خطوط زمين اين کشور است گفت:در توافقي “سرويس هاي حامل “و “راهکارهاي تجار ي شبکه”يکي از  نمايندگي هاي  گيت وي را بدست آورده است.يکي از مقامات …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، ووداکام که ۵۰ درصد سهام آن در اختيار وودافون و ۵۰درصد ديگر آن در اختيار تلکوم اپراتور محلي خطوط زمين اين کشور است گفت:در توافقي “سرويس هاي حامل “و “راهکارهاي تجار ي شبکه”يکي از  نمايندگي هاي  گيت وي را بدست آورده است.
يکي از مقامات آگاه ووداکام گفت:با استفاده از راهکارهاي گيت ويو اين امکان در اختيار ووداکام قرار مي گيرد که به عنوان تهيه کننده پيشرو سرويس هاي ارتباطي  تغييرات استراتژيکي خاصي را درسرويس هايي که در اختيار کاربران مي گذارد اعمال کند.
وي افزود:ما اعتقاد داريم که راهکارهاي گيت ويو مي تواند به عنوان يکي از عوامل اصلي رشد اين اپراتور و بالا بردن سهم آن در بازار ارتباطي آفريقا به شمار رود و همچنين مي تواند راه همکاري با شرکت هاي بين المللي را پيش روي ووداکام قرار دهد.
وي افزود:ووداکام  علاقه بسياري دارد که سهم قابل توجهي  از بازار نيجريه را از آن خود کند.
اين مقام آگاه گفت:گيت ويو با وجود ۳۵۰کارمند سرويس هاي خود را در اختيار ۱۷کشور اروپايي و آفريقايي قرار مي دهد.
وي افزود:اين شرکت تا ۳۱دسامبر  2007 ميلادي ،۲۵۷ميليون دلار از فروش سرويس هاي خود بدست آورده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آفريقاي جنوبي تا مارس ۲۰۰۷ ميلادي ۳۸ميليون و ۷۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۶درصد اعلام شده است.
آفريقا ي جنوبي سه اپراتور تلفن همراه دارد که ووداکام با ۲۴ميليون و ۲۵۵هزار کاربر رتبه اول جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا