کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول در بازار تهران

“محسن نژادپور” يکي از فعالان بازار سيم کارت در اين باره گفت: مدتي است که بازار سيم کارت هاي دائمي (۰۹۱۲) همراه اول چندان با استقبال خوبي از سوي مشتريان روبرو نيست و همين دليل منجر به رکود بازار شده است.سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه در بازار امروز با تغيير قيمتي همراه نشد …

“محسن نژادپور” يکي از فعالان بازار سيم کارت در اين باره گفت: مدتي است که بازار سيم کارت هاي دائمي (۰۹۱۲) همراه اول چندان با استقبال خوبي از سوي مشتريان روبرو نيست و همين دليل منجر به رکود بازار شده است.
سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه در بازار امروز با تغيير قيمتي همراه نشد و مانند روزهاي گذشته در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
سيم کارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال ، پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال
سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا