سري لانکا برج راديويي به ارتفاع ۲۵۰متر مي سازد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “آنورا راپا”وزير اطلاعات سري لانکا با بيان اينکه اين برج سرويس هاي لازم را در اختيار شبکه هاي راديويي،تلويزيوني  و مخابراتي قرار مي دهد گفت:نماي ساختمان آن شبيه برج هاي راديويي ساخته شده در تهران،چين و کوالالامپور خواهد بود. “پريانتا کاريا پروما”يکي از مقامات رگولاتور …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “آنورا راپا”وزير اطلاعات سري لانکا با بيان اينکه اين برج سرويس هاي لازم را در اختيار شبکه هاي راديويي،تلويزيوني  و مخابراتي قرار مي دهد گفت:نماي ساختمان آن شبيه برج هاي راديويي ساخته شده در تهران،چين و کوالالامپور خواهد بود.
 “پريانتا کاريا پروما”يکي از مقامات رگولاتور ارتباطي سري لانکا در اين باره گفت:اين برج در کلمبو پايتخت اين کشور ساخته مي شود و علاوه بر ارايه سرويس هاي ارتباطي با دارا بودن رستوران و منظره زيبا مکان مناسبي براي تفريح مردم خواهد بود.
وي افزود:برج ارتباطي که در لندن ساخته شده است نيز مجهز به رستوران چرخاني است که بدليل حملات تروريستي در حال حاضر تعطيل است.
از تعداد کاربران سري لانکا اطلاع دقيقي در دست نيست اما ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۰درصد اعلام شده است.
سري لانکا چهار اپراتور تلفن همراه دارد.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا