جديدترين گوشي سامسونگ روانه بازار مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که پيش بيني مي شود با ميانگين قيمت دو تا دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار عرضه شود بزودي در اختيار مشتريان اين برند قرار مي گيرد.گوشي M150 مستطيل شكل است و از صفحه نمايش ۷۷/۱ اينچي TFT با پشتيباني از ۶۵ هزار رنگ و وضوح تصوير …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که پيش بيني مي شود با ميانگين قيمت دو تا دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار عرضه شود بزودي در اختيار مشتريان اين برند قرار مي گيرد.
گوشي M150 مستطيل شكل است و از صفحه نمايش ۷۷/۱ اينچي TFT با پشتيباني از ۶۵ هزار رنگ و وضوح تصوير ۱۶۰۱۶۰ در ۱۲۸ پيكسل بهره مي برد.
از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به پشتيباني از دو باند شبكه GSM و GPRS، امكان پخش فرمت‌هاي صوتي MP3، WAC، AAC، AAC+، e-AAC+ و RA، راديو FM،‌ مرورگر WAP 2.0، ايميل، امكان شخصي‌سازي زنگ موبايل و دوربين VGA با قابليت ضبط ويديو اشاره كرد.
همچنين اين گوشي به  20 مگابايت حافظه داخلي مجهز است که توسط کارت حافظه جانبي ارتقا مي يابد.اين گوشي با تنوع رنگ بندي آبي، سفيد، خاكستري روشن، خاكستري تيره و صورتي ساخته مي شود.با توجه ظاهر اين گوشي و امکانات آن پيش بيني مي شود M150 بعد از عرضه نهايي در بازار تلفن همراه مورد استقبال اکثر مشتريان اين برند قرار گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا