اپراتور استراليايي ” تلسترا ” سرويس پرداخت موبايلي عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين سرويس که هم اکنون مرحله آزمايش را مي گذراند پيش بيني مي شود که بسياري از کاربران و بازرگانان ملبورن استراليا را درگير و مجذوب خود کند.اين سرويس که به فناوري “Contactless Mobile Payment” موسوم است به کاربران امکان مي دهد که …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين سرويس که هم اکنون مرحله آزمايش را مي گذراند پيش بيني مي شود که بسياري از کاربران و بازرگانان ملبورن استراليا را درگير و مجذوب خود کند.
اين سرويس که به فناوري “Contactless Mobile Payment” موسوم است به کاربران امکان مي دهد که نرم افزار کارت اعتباري NAB Visa را روي دستگاه تلفن همراهشان دانلود کنند و از تلفن همراه خود به عنوان يک کارت اعتباري هنگام خريد استفاده کنند.
تحقيقات نشان داده که پرداخت هاي موبايلي دو يا سه بار سريع تر از ميانگين پرداخت هاي سنتي صورت مي گيرند.
بر اساس اين گزارش انتظار مي رود که به زودي اين امکان براي کاربران فراهم شود که از تلفن همراه خود براي دانلود کوپن هاي الکترونيکي، کنترل حساب بانکي و پرداخت هاي اينترنتي موبايلي استفاده کنند.
اگر نتايج استفاده از پرداخت هاي موبايلي راضي کننده باشد تلسترا، NAB و ويزا نسخه اقتصادي اين سرويس را در آينده نزديک عرضه خواهند کرد. 
به اين ترتيب تمامي کاربران استراليايي از اين امکان برخوردارند که از اين فناوري جديد در دستگاه تلفن همراه و هنگام خريد استفاده کنند.
۱۳۵/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا