گوشي “موتوزاين” با دوربين کداک توسط موتورولا ارايه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”،  شرکت موتورولا روز چهارشنبه ۲۷ اوت جديدترين گوشي دوربين دار خود را با همکاري شرکت معروف “کداک” معرفي کرد. مدير اجرايي موتورولا طي بيانيه اي اعلام کرد گوشي “موتوزاين” يا  ZN5 مجهز به دوربين ۵ مگاپيکسلي با قيمت ۲۰ هزار روپيه ارايه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز”،  شرکت موتورولا روز چهارشنبه ۲۷ اوت جديدترين گوشي دوربين دار خود را با همکاري شرکت معروف “کداک” معرفي کرد.
مدير اجرايي موتورولا طي بيانيه اي اعلام کرد گوشي “موتوزاين” يا  ZN5 مجهز به دوربين ۵ مگاپيکسلي با قيمت ۲۰ هزار روپيه ارايه مي شود.
اين اولين گوشي موتورولا با فن آوري   ModeShiftو دوربين “کداک” است.
اين گوشي که در اواسط سپتامبر در هند ارايه مي شود داراي کارت حافظه ۲ گيگابايتي و کابل تلويزيوني است که امکان مشاهده تصاوير گرفته شده با دوربين را در تلويزيون براي کاربر فراهم مي کند.
اين تلفن همراه مجهز به بخشي به نام  Daily News است که دسترسي به اخبار شبکه هاي مختلف مانند Financial Express و Indian Express را براي کاربر فراهم مي کند.
شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليدکنندگان بزرگ تلفن همراه و سرويس هاي ارتباطي در جهان به شمار مي رود ، قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازار خود را در اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا