وريزون وايرلس سرويس کنترل استفاده از تلفن همرا ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين سرويس به منظور کنترل نحوه وچگونگي و همچنين مديريت استفاده از تلفن همراه ارايه شده است و والدين با استفاده از اين سرويس مي توانند چگونگي ، زمان ومحتوي استفاده از گوشي تلفن همراه فرزندانشان را مديريت و کنترل کنند.اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين سرويس به منظور کنترل نحوه وچگونگي و همچنين مديريت استفاده از تلفن همراه ارايه شده است و والدين با استفاده از اين سرويس مي توانند چگونگي ، زمان ومحتوي استفاده از گوشي تلفن همراه فرزندانشان را مديريت و کنترل کنند.
اين سرويس که با نام  Usage Controls and Chaperone 2.0 Service معرفي شده و به اختصار  ” يوزيج کنترلز” ناميده مي شود ، ازطريق وب سايت My Verizon  قابل دسترسي است.
کاربران با مراجعه به اين وب سايت مي توانند تنظيمات گوشي  را منطبق با وب سايت به روز کنند وبا استفاده از سرويس جديد مي توانند گوشي را کنترل ومديريت کنند.
با استفاده از اين سرويس کاربر مي تواند  براي مدت زمان مکالمه صوتي ، آستانه يا حد و مرز تعيين کند ،  براي چگونگي وزمان استفاده از ارسال ودريافت پيام هاي متني ، عکس ، پيام فوري و پيامهاي ويدويي محدوديت قايل شود ، زمان محدودي از  روز را براي دريافت و ارسال اطلاعات و همچنين استفاده از پيامها تعيين کند و سرانجام اينکه ليستي از شماره تلفن هاي ” مورد اعتماد ” و ” ممنوعه” را تهيه کند.
هزينه  اشتراک ماهانه براي استفاده از اين سرويس ۹۹/۴ دلار اعلام شده است و کاربران بايد  حتما يک طرح تلفن ملي داشته باشند.
همچنين والدين مي توانند با اضافه کردن نسخه Chaperone 2.0 اين سرويس با پرداخت هزينه ماهانه ۹۹/۹  دلار ، از سرويس هاي ويژه والدين براي کنترل استفاده از تلفن همراه توسط کودکانشان ، استفاده کنند.
 Verizon Communications Inc.   درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد و در زمينه سرويس هاي صنعت مخابرات فعاليت دارد و سرويس هاي اينترنتي پهن باند ، سرويس هاي تلويزيوني ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور را عرضه مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا