تنها نيمي از کاربران استراليايي از محتواهاي موبايلي استفاده مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بلاگ، بر اساس اين گزارش نيمي از کاربران استراليايي از محتواهاي تلفن همراهشان که توسط  ديگران به اشتراک گذاشته شده و براي آنها ارسال شده استفاده مي کنند درحالي که يک سوم مرتبا محتواهايي را که خودشان مي سازند به اشتراک مي گذارند. تحقيقات ديگري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بلاگ، بر اساس اين گزارش نيمي از کاربران استراليايي از محتواهاي تلفن همراهشان که توسط  ديگران به اشتراک گذاشته شده و براي آنها ارسال شده استفاده مي کنند درحالي که يک سوم مرتبا محتواهايي را که خودشان مي سازند به اشتراک مي گذارند.
تحقيقات ديگري نشان داده که بسياري از استراليايي ها از ويژگي هاي اطلاعاتي  و صورت حساب سنگين تلفن همراهشان مي ترسند بنابراين از اين ديتاها استفاده نمي کنند.
بسياري از محققان بر اين باورند که هزينه اطلاعات و ديتاهاي موبايلي بايد تغيير کند؛ بنابراين کاربران سرويس هايي چون MMS و بلوتوث را براي انتقال محتوا ترجيح مي دهند.
براساس اين گزارش، يک سوم کاربران تلفن همراه مرتب محتواهايي را که خودشان مي سازند به اشتراک مي گذارند که ۹۶ درصد شامل عکس، ۴۱ درصد ويديو و ۳۲ درصد موسيقي است.
طي ۱۲ ماه گذشته سه نوع کاربرد بيش از ديگر کرابردها براي به اشتراک گذاري و نقل و انتقال مورد استفاده قرار مي گيرد که ۴۳ درصد آن بازي، ۴۲ درصد موسيقي و آهنگ و ۳۳ درصد تصوير زمينه است.
اين بررسي نشان مي دهد که  درخواست براي استفاده از نقشه ۳۴۷ درصد و راهنماي رستوران و کافي شاپ ۱۷۴ درصد نسبت به گذشته افزايش داشته است.
تعداد کاربران در استراليا تا ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۲ميليون مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶/۹۵درصد بوده است.
در اين کشور ۶ اپراتور ارتباطي وجود دارد که تلسترا با ۹ميليون و۳۰۰هزار کاربر رتبه اول را در ميان ديگر رقبايش دارا مي باشد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا