اپراتور دوم تلفن همراه به مزايده بين‌المللي گذاشته شد

“علي رحماني” در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي برنا با بيان اينکه اپراتور سوم هم قرار است به مزايده گذاشته شود افزود: شركت‌هاي خارجي مي‌توانند در اپراتور سوم حضور داشته باشند؛ ضمن اينکه اين امر هيچ خطري براي امنيت كشور ندارد. مديرعامل شرکت بورس با اشاره به اينکه هم اکنون پنج درصد از سهام …

“علي رحماني” در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي برنا با بيان اينکه اپراتور سوم هم قرار است به مزايده گذاشته شود افزود: شركت‌هاي خارجي مي‌توانند در اپراتور سوم حضور داشته باشند؛ ضمن اينکه اين امر هيچ خطري براي امنيت كشور ندارد.
مديرعامل شرکت بورس با اشاره به اينکه هم اکنون پنج درصد از سهام مخابرات در دست مردم بوده و پنج درصد آن هم به كاركنان شركت تعلق گرفته است تصريح کرد: قطعا سهام مخابرات به سهام عدالت هم تعلق مي‌گيرد؛ بنابراين موضوع توقف واگذاري آن جدي نيست.
رحماني اظهارداشت:اگرچه ممكن است اين کار همانند عرضه مابقي پالايشگاه‌ اصفهان با تاخير انجام شود؛ ولي اين موضوع قطعا اتفاق نمي‌افتد.
وي در پاسخ به اينکه آيا توقف عرضه مابقي سهام مخابرات به صورت بلندمدت تاثيري بر روي سهام اين شركت خواهد داشت خاطرنشان كرد: از قبل براي عرضه سهام مخابرات در بورس تصميم گيري شده و به راحتي سهم در ليست شركت‌هاي قابل واگذاري قرار نمي‌گيرد و اين تاخير زودگذر است.
مديرعامل شرکت بورس ادامه داد:به هيچ عنوان موضوع توقف عرضه مابقي سهام مخابرات مطرح نبوده و بعد از عرضه پنج درصد از سهام مخابرات عرضه مابقي سهام اين شركت در حال پيگيري است.
رحماني در پايان گفت: قطعا تا پايان سال بيش از۵۰ درصد از سهام مخابرات به بخش خصوصي واگذار مي‌شود و توافقات كلي در اين زمينه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا