چيني ها ۲.۳ميليارد تبليغات موبايلي ارسال کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،به گزارش اين مرکز اين تعداد تبليغ پنج برابر بيش ازمجموع تبليغات ارايه شده در تمام سال ۲۰۰۷ ميلادي است.“مد هوس” اعلام کرد :تاثير تبليغات را با استفاده  بهينه از ورژن هاي تبليغاتي ، با کيفيت و دقيق و همچنين مديريت بازاريابي و ارايه سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،به گزارش اين مرکز اين تعداد تبليغ پنج برابر بيش ازمجموع تبليغات ارايه شده در تمام سال ۲۰۰۷ ميلادي است.
“مد هوس” اعلام کرد :تاثير تبليغات را با استفاده  بهينه از ورژن هاي تبليغاتي ، با کيفيت و دقيق و همچنين مديريت بازاريابي و ارايه سرويس هاي دانلود براي هر کاربر افزايش داده است.
اين شرکت اعلام کرد ،توانايي ارايه تبليغات با ورژن هاي مختلف و مناسب را که قابل استفاده در ۲هزار مدل تلفن همراه موجود در چين است ، دارد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:بعد از ارايه اولين تبليغات بر پايه محتواهاي موبايلي در چين در اواخر سال ۲۰۰۷ ميلادي،مدهوس اولين شرکتي است که سرويس هاي تلبليغات موبايلي تمام صفحه را در نيمه اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ارايه داده است.
چين در بين ديگررقباي آسيايي خود با  رشد سالانه ۲۰.۴درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است و تعداد کاربران چين تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد.
به گزارش وزارت ارتباطات چين، در ماه ژوئن ۶۳/۸ ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران اين کشور افزوده شده است و اين آمار نشان مي دهد که چين و هند از نظر افزايش ماهيانه تعداد کاربران رقابت شانه به شانه اي با يکديگر دارند.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي چين هستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم رادر چين واول وسوم را در جهان دارا هستند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا