سيسکو امتياز وايمکس تايلند را بدست اورد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت:با اجراي اين طرح که کار تکميل آن در سپتامبر به پايان مي رسد اين براي  اولين بار است که توليدات شبکه وايمکس در اين کشور ارايه مي شود.بعد از ارايه اين شبکه دانشگاه Mae Fah Luang تايلند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت:با اجراي اين طرح که کار تکميل آن در سپتامبر به پايان مي رسد اين براي  اولين بار است که توليدات شبکه وايمکس در اين کشور ارايه مي شود.
بعد از ارايه اين شبکه دانشگاه Mae Fah Luang تايلند از آن براي ارايه خدمات آموزشي به مناطق روستايي و گسترش پروژه هاي خود استفاده مي کند.
قبل از اين که سيسکو و TT&T با يکديگر همکاري کنند ، TT&Tشبکه وايمکس سيسکو را براي اطمينان از کارايي آن در يکي از مدارس بانکوک آزمايش کرده است.
“تاچاپول پوشيانونودا” مدير عامل سيسکو تايلند با ابراز خرسندي از فرصت بدست آمده براي ورود به بازار تايلند، سرويس هاي شبکه وايمکس را يکي از فناوري هاي موثر براي ارايه سرويس هاي پهن باند پرسرعت براي روستاها و مناطق صعب العبور تايلند اعلام کرد.
وي اين طرح را پل ارتباطي ميان سرويس هاي ارتباطي ديجيتالي اعلام کرد.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در تايلند ۴۸ميليون و۷۸۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي در اين کشور ۷۷.۶درصد بوده است.
در اين کشور هفت اپراتور تلفن همراه  وجود دارد .
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا