هزينه ها روش استفاده از گوشي را تغيير مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل پي سي، بر اساس اين گزارش هزينه هاي گزاف مانع استفاده از بسياري از ويژگي ها و قابليت هاي دستگاه هاي تلفن همراه مي شود.البته قيمت و نرخ ثابت برنامه هاي اطلاعاتي و قابليت استفاده از کاربردهاي تلفن همراه باز هم نياز به بهبود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل پي سي، بر اساس اين گزارش هزينه هاي گزاف مانع استفاده از بسياري از ويژگي ها و قابليت هاي دستگاه هاي تلفن همراه مي شود.
البته قيمت و نرخ ثابت برنامه هاي اطلاعاتي و قابليت استفاده از کاربردهاي تلفن همراه باز هم نياز به بهبود دارد و براي مثال مردم براي رفتن زير آب نگران هستند زيرا نمي توانند از گوشي تلفن همراه استفاده کنند و به مکالمه بپردازند.
بر اساس تحقيقات Canalys ، ۸۵ درصد گوشي هاي هوشمندي که در اروپا در فصل دوم سالجاري به فروش رسيد حاوي Wi-Fi داشتند، ۱۳ درصد داراي صفحه نمايش لمسي بودند که با قلم يا تماس دست کار مي کردند.
 85 درصد اين گوشي ها داراي GPS بودند که تمامي اين ويژگي ها به عمر باتري، هزينه استفاده و قابليت استفاده از دستگاه هاي تلفن همراه در شرايط مختلف بستگي دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا