“سل سي” آفريقاي جنوبي فناوري نسل سوم را عرضه مي کندد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز، بر اساس اين گزارش “سل سي” تنها اپراتور آفريقا ي جنوبي است که هنوز اقدام به ارايه سرويس هاي فناوري نسل سوم نکرده است زيرا   دو اپراتور MTN و وداکام در حال حاضر سرويس هاي  HSDPA را در اختيار کاربران خود قرار مي دهند.  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز، بر اساس اين گزارش “سل سي” تنها اپراتور آفريقا ي جنوبي است که هنوز اقدام به ارايه سرويس هاي فناوري نسل سوم نکرده است زيرا   دو اپراتور MTN و وداکام در حال حاضر سرويس هاي  HSDPA را در اختيار کاربران خود قرار مي دهند.
  “جفري هدبرگ” مدير عامل سل سي گفت: در حال بررسي استراتژي داده موبايلي اين شرکت هستيم و نظر قطعي خود را در باره ارايه فناوري نسل سوم تا اخر سال با انتشار بيانيه اي اعلام خواهيم کرد.
وي در ادامه خاطر نشان کرد :سل سي به تازگي توانسته سرويس هاي داده را بر پايه GPRS/EDGE ارايه دهد و اين يک گام بزرگ محسوب نمي شود.
بر اساس اخرين آمار منتشر شده MTNتا پايان سال گذشته بيش از ۹۰۰هزار کاربر۳G و ووداکام ۱۵۹هزار کاربر۳G داشته است و اين اپراتورها تمايل  دارند به منظور جذب تعداد بيشتري کاربر سرمايه گذاري گسترده تر ي را در اين بخش انجام دهند.
تعداد کاربران تلفن همراه در افريقاي جنوبي تا مارس ۲۰۰۷ ميلادي ۳۸ميليون و ۷۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۶درصد اعلام شده است.
آفريقا ي جنوبي سه اپراتور تلفن همراه دارد که سل سي با چهار ميليون کاربر رتبه سوم جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا