دو خبر از آمريکا و پورت لوئيس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، نرم افزار حسابداري تجاري QuickBooks Online که بر پايه وب کار مي کند امکان بررسي حساب بانکي و کارت اعتباري؛ يافتن اطلاعات تماس فروشنده و مشتري از طريق نقشه هاي گوگل و پيگيري بدهکاري را براي کاربران فراهم مي کند.بر اساس گزارش  Intuit …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، نرم افزار حسابداري تجاري QuickBooks Online که بر پايه وب کار مي کند امکان بررسي حساب بانکي و کارت اعتباري؛ يافتن اطلاعات تماس فروشنده و مشتري از طريق نقشه هاي گوگل و پيگيري بدهکاري را براي کاربران فراهم مي کند.
بر اساس گزارش  Intuit ، اين شرکت بيش از ۱۳۰ هزار مشترک تجارت هاي کوچک QuickBooks Online دارد که از اين پس اين کاربران از آزادي عمل بيشتري براي مديريت بررسي حساب ها از طريق دستگاه هاي تلفن همراه شان دارند.
کاربران مي توانند از وب سايت رسمي QuickBooks Online با پرداخت ماهانه ۹۵/۹ دلار اشتراک بگيرند.
همچنين در خبرها آمده است که پورت لوييس جزيره کوچک در اقيانوس هند، توانست سرويس هاي تلفن همراه را در اختيار ۹۹درصد از جمعيت خود قرار دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش رشد تعداد کاربران تلفن همراه در اين منطقه در سال ۲۰۰۷ در مقايسه با مدت مشابه سال ماقبل  با افزايش ۲۰.۲درصد ي مواجه بوده است که نشان مي دهد نزديک به ۹۲۸هزار و ۶۰۰نفر از جمعيت يک ميليون و ۲۰۰هزار نفري اين جزيره به سرويس هاي ارتباطي تلفن همراه دسترسي دارند.
اين گزارش نشان مي دهد تعداد گوشي هاي تلفن همراه در اين جزيره براي هر ۱۰۰نفرسکنه اين جزيره با افزايش ۱۹ درصدي  مواجه بوده است.
اين گزارش همچنين اعلام کرد ، تعداد ۳۶۱هزار و ۳۴۰خط ارتباطي ثابت در اين جزيره  وجود دارد که با ارايه سرويس هاي تلفن همراه از سال ۲۰۰۳ميلادي رشد در اين بخش با کاهش روبرو بوده است.
اين گزارش همچنين تعداد کاربران اينترنت در اين جزيره را در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۶۶هزار اعلام کرد که اين ميزان نشان مي دهد از هر ۱۰۰نفرکاربر ساکن در اين  منطقه تنها ۱۳.۱کاربر از سرويس هاي  اينترنتي استفاده مي کنند.
 135/134 /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا