استمرار ثبات قيمت سيم کارت در بازار تهران

“تينا ارجمند” يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره گفت: مدتي است که سيم کارت هاي همراه اول به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا، با ثبات قيمت مشخصي در بازار پنج منطقه تهران عرضه مي شود.هم اکنون سيم کارت کد “۱” کارکرده همراه اول تا سقف پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال به …

“تينا ارجمند” يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره گفت: مدتي است که سيم کارت هاي همراه اول به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا، با ثبات قيمت مشخصي در بازار پنج منطقه تهران عرضه مي شود.
هم اکنون سيم کارت کد “۱” کارکرده همراه اول تا سقف پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
اين در حاليست که سيم کارت صفر کدهاي “۲” و “۳” به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي”۲″ و “۳” به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال و سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”، “۵”، “۶” و “۷” به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال معامله مي شوند.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز با بهاي دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا