ارايه وب سايت انتخابات آمريکا براي کاربران تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران تلفن همراه مي توانند با استفاده از جستجوگر وب تلفن همراه خود به سايت elections مراجعه کنند و به اطلاعات زير دسترسي يابند.• بخش “موبايل سرچ” که اطلاعات لازم را در مورد اوباما و مک کين در اختيار کاربر قرار مي دهد و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران تلفن همراه مي توانند با استفاده از جستجوگر وب تلفن همراه خود به سايت elections مراجعه کنند و به اطلاعات زير دسترسي يابند.
• بخش “موبايل سرچ” که اطلاعات لازم را در مورد اوباما و مک کين در اختيار کاربر قرار مي دهد و لازم نيست کاربر هر بار براي دسترسي به اطلاعات نام خود را تايپ کند.
•  “موبايل نيوز” اخبار انتخابات را در اختيار کاربر قرار مي دهد.
• “موبايل ريدر”، دسترسي سريع به عنوان خبرها
• “موبايل يوتوب” که هردو کانديد انتخابات رياست جمهوري شبکه هاي “يوتوب” خود را در اين بخش در اختيار کاربران قرار داده اند.
“يوتوب” وب سايت اشتراک فايل هاي ويديويي است که بر مي تواند فايل هاي ويديويي را در آن آپلود کند.
• “نقشه هاي موبايلي”، براي کساني که به انجمن بين المللي دموکراتيک مراجعه مي کنند، طراحي شده است.
گوگل کار خود را به عنوان يک پروژه تحقيقات در اوايل سال ۱۹۹۶ به وسيله “لاري پيج” و “سرجي برين” که دو دانشجو PHD از دانشگاه “استنفورد” بودند، شروع کرد. آنها مي خواستند فرضيه خود را در مورد اين که “اگر موتورهاي جستجو پايه و اساسشان روي تحليل رابطه بين وب سايت ها باشد،نسبت به روش هاي رايج و کلي آن زمان داشت” گسترش دهند.
آنان اين روش را در اول د “BackRub ” نام گذاري کردند به خاطر اين که سيستم لينک هاي قبلي  را چک مي کرد و اهميت يک سايت را تخمين مي زد.
آنان متقاعد شدند که صفحاتي که لينکهاي بيشتري به آنها از طرف صفحات معتبر ديگرداده شده داراي اهميت و ارتباط بيشتري مي باشند، پيچ و برين تصميم گرفتند ايده و فرضيه و يافته خود را بعنوان قسمتي از تحصيلات دانشگاهي براي موتور جستجوي خودشان انجام دهند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا