ياهو در فيليپين سرويس جستجوي صوتي ارايه مي هد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ام بي”، در فيليپين که پيام کوتاه به جاي تماس صوتي بيشترين کاربرد را در ميان کاربران دارد.“ديويد کو”  مدير عامل ياهو در آسيا پاسيفيک در دومين نشست انجمن “بازار تلفن همراه و اينترنت” که ۱۳ تا ۱۵ آگوست در “ماکاتي” برگزار شد، از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ام بي”، در فيليپين که پيام کوتاه به جاي تماس صوتي بيشترين کاربرد را در ميان کاربران دارد.
“ديويد کو”  مدير عامل ياهو در آسيا پاسيفيک در دومين نشست انجمن “بازار تلفن همراه و اينترنت” که ۱۳ تا ۱۵ آگوست در “ماکاتي” برگزار شد، از ارايه اين سرويس خبرداد و اين سرويس با همکاري اپراتور محلي  Globe Telecom ارايه خواهد شد.
قرارداد همکاري ياهو با “گلوب تلکام” سومين قرارداد اين شرکت در آسيا محسوب مي شود و دو قرارداد قبلي را با هند و مالزي در چند ماه گذشته امضا کرده است.
بر اساس اين قرارداد، تبليغات ياهو از طريق گوشي هاي تحت پوشش شبکه “گلوب” به کاربران ارايه مي شود و سرويس ياهو مسنجر و جستجوي صوتي نيز در اختيار کاربران اين اپراتور قرار خواهد گرفت.
سرويس جستجوي صوتي براي اولين بار در ماه آوريل در آمريکا ارايه شد و پس از آن در ماه ژوئن هند و سنگاپور اين سرويس را ارايه کردند.
شرکت ياهو با اطمينان خاطر به بازار تلفن همراه فيليپين وارد اين حوزه شده است زيرا پيش بيني ها حاکي از آن است که تعداد کاربران سرويس هاي تلفن همراه در فيليپين از رشد ساليانه ۱۵ درصد برخوردار است و انتظار مي رود تا سال ۲۰۱۰ به ۷۳ ميليون نفر برسد.
تعداد کاربران تلفن همراه درفيليپين ۳۴ميليون و ۸۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۴۱.۱درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۹اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که سه اپراتور به صورت مجازي سرويس هاي خود را در فيليپين ارايه مي دهند.
اپراتور گلوب تلکام با بيش از ۱۹ميليون کاربر در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور بعد از اپراتور اسمارت کاميونيکيشن در جايگاه دوم قرار دارد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا