ترفند هندي ها براي خريد گوشي گران قيمت آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سيفاي، بر اساس اين گزارش iPhone 3G هم اکنون در چناي هند در دسترس کاربران قرار دارد و نمي توان اين دستگاه را با هر گوشي تلفن همراه ديگري مقايسه کرد زيرا اين گوشي بر اساس صفحه نمايش بسيار بزرگ و ويژگي هايي که دارد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سيفاي، بر اساس اين گزارش iPhone 3G هم اکنون در چناي هند در دسترس کاربران قرار دارد و
نمي توان اين دستگاه را با هر گوشي تلفن همراه ديگري مقايسه کرد زيرا اين گوشي بر اساس صفحه نمايش بسيار بزرگ و ويژگي هايي که دارد بسيار گران است.
 در آمريکا iPhone 3G با قيمت ۱۹۹ دلار بفروش مي رسد و اين امر به دليل عقد قراردادي است که کاربران با اپراتوري که اين گوشي را خريداري مي کنند.
با اين حال کاربران زيرک  اين گوشي را از آمريکا خريداري کرده و رمزگشايي مي کنند و سپس در هند مورد استفاده قرار مي دهند.
بر اساس اين گزارش، با همه هزينه ها و رمزگشايي يا شکستن قفل اين گوشي در آمريکا iPhone 3G به قيمت کمتر از يک هزار و ۵۰۰ روپيه قابل خريداري است.
ارزش برابري هر دلار ۷۴/۴۳روپيه است
اگر چه مدت بسيار کوتاهي است که اين گوشي در هند عرضه شده است اما بسياري از کاربران به اين روش اين گوشي را خريداري و استفاده مي کنند.
اين گوشي کمبودها و مشکلاتي نيز دارد که از آن جمله مي توان به نداشتن راديو FM و گاها ارسال نکردن SMS اشاره کرد.
اين گوشي فاقد بعضي از ويژگي ها و ابزارهايي است که توسط شرکت هاي موبايلي ديگر ارايه شده و در اين حال ويژگي هايي دارد که گوشي هاي ديگر نيز از داشتن آن محروم هستند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا