تنظيم بازار گوشي تلفن همراه به عهده دولت است

يکي از کارشناسان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: دولت اگر مي‌خواهد نقش مثبتي در بازار تلفن همراه آشفته داشته باشد ، با نظارت  بر عرضه کالاهاي قاچاق و با کاهش تعرفه واردات، مشکلات اين بازار را حل کند.“پيام دانش” افزود: حضور کمرنگ نهادهاي مرتبط با مبارزه با قاچاق …

يکي از کارشناسان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: دولت اگر مي‌خواهد نقش مثبتي در بازار تلفن همراه آشفته داشته باشد ، با نظارت  بر عرضه کالاهاي قاچاق و با کاهش تعرفه واردات، مشکلات اين بازار را حل کند.
“پيام دانش” افزود: حضور کمرنگ نهادهاي مرتبط با مبارزه با قاچاق گوشي در بازار تلفن همراه باعث شده تا فعاليت قاچاقچيان گوشي تلفن همراه همچنان رو به گسترش باشد و به اين ترتيب شاهد واردات گوشي هاي قانوني هستيم.
 وي ادامه داد: عدم نظارت کافي در بازار تلفن همراه باعث شده است  بخش بزرگي از نياز بازار از طريق قاچاق اين کالاي ارتباطي تامين مي شود.
اين کارشناس بازار با اشاره به وضعيت فعلي بازار تلفن همراه گفت: هيچ نهادي نقشي بر کاهش قيمت‌ها ندارد؛ چرا که شرکت‌هاي مادر به دليل ماهيت کالاهاي ديجيتالي روزانه به دليل رقابت بازار کالاي خود را کاهش مي‌دهند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا