پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار امروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۳۰۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.گوشي ۶۳۰۰ نوکيا که از يک سال گذشته وارد بازار …

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۳۰۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي ۶۳۰۰ نوکيا که از يک سال گذشته وارد بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي نوکيا را در بازار تلفن همراه ايران به خود اختصاص دهد  و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و ۷۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي که از ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در دو رنگ نقره اي و مشکي وارد بازار جهاني شده ، علاوه بر صفحه نمايش TFT از قابليت نمايش ۱۶ميليون رنگ دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴کاناله نيز برخوردار است .
حافظه داخلي اين گوشي ۸/۷ مگابايت است و قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگا بايت را دارد.
**سوني اريکسون
گوشي k770 از ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شد و پس از عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورداستقبال بيشتر مشتريان قرار گرفت.
مدل فوق بر روي چهار باند فرکانسي UMTS ، GSM 900 ، GSM 1800 و GSM 1900 کار مي کند.
K770 سوني اريکسون طراحي ارتقا يافته T650 است و داراي ويژگي هايي مانند نسل سوم ، صفحه نمايشTFT با وضوح QVGA، بلوتوث استريو ، راديو FM ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري سه مگاپيکسلي است.
سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله، حافظه داخلي ۱۶ مگابايت، حافظه جانبي ۲۵۶ مگابايت کارت حافظه M2 و فناوري بلوتوث نسخه دو با A2DP و پورت USB از ديگر ويژگي هاي اين گوشي محسوب مي شود.
سوني اريکسون K770 در سه رنگ قهوه اي، بنفش و بژ عرضه شده و قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است اما با اين حال طراحي شيک و زيبايي دارد .
اين گوشي هم اکنون با گارانتي متفرقه به قيمت يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال به فروش مي رود.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ مدل E250 را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي E250 با قيمت ۹۶۰ هزار ريال  تا کنون مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي E250 سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V9 اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي که با قيمت سه ميليون و ۸۹۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود داراي امکاناتي نظير صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
همچنين حافظه داخلي اين گوشي تاشو توسط کارت حافظه جانبي تا دو  گيگابايت ارتقا مي يابد.
اين مدل موتورولا به دليل برخورداري از ظاهري زيبا و امکانات مناسب تا کنون مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا