سرويس GPRS تا پايان سال در كشور راه‌اندازي مي‌شود

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، صابر فيضي اظهار كرد:‌ در حال حاضر اين سرويس به صورت آزمايشي در شهر تهران راه‌اندازي شده و انتظار داريم تا پايان سال شاهد گسترش آن در تمام مناطق كشور باشيم. وي خصوصي‌سازي را يكي از تحولات اساسي در ارايه‌ي خدمات به مشتركان ذكر كرد و افزود: …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، صابر فيضي اظهار كرد:‌ در حال حاضر اين سرويس به صورت آزمايشي در شهر تهران راه‌اندازي شده و انتظار داريم تا پايان سال شاهد گسترش آن در تمام مناطق كشور باشيم.
وي خصوصي‌سازي را يكي از تحولات اساسي در ارايه‌ي خدمات به مشتركان ذكر كرد و افزود: از خصوصي كردن شركت دو قشر سود مي‌برند كه يكي از آن‌ها مشتركان و ديگري كاركنان هستند و با توجه به ايجاد رقابت در قيمت و خدمات مشتركان مي‌توانند قيمت و خدمات مورد علاقه خود را از اين اپراتورهاي مختلف انتخاب و از خدمات آن شركت استفاده كنند.
مدير عامل شركت مخابرات ايران از برگزاري مزايده براي انتخاب اپراتور سوم تلفن همراه در كشور در آينده نزديك خبر داد و اظهار كرد: اپراتور سوم بايد با استفاده از فن‌آوري جديد و پيشرفته تحولي اساسي در صنعت تلفن همراه ايجاد كند.
فيضي صادرات خدمات فني و مهندسي ارتباطي را يكي از خواسته‌هاي اساسي شركت دانست و گفت: با خصوصي كردن شركت امكان ارايه خدمات در كشورهاي همسايه فراهم خواهد شد.
مدير عامل شركت مخابرات ايران در مورد خطوط تلفن ثابت و سيار موجود در كشور گفت:‌ در حال حاضر بيش از ۲۴ ميليون و ۵۰۰ هزار خط تلفن ثابت و ۲۷ ميليون خط تلفن همراه اول در كشور وجود دارد كه بر اساس قانون شركت مخابرات ايران فقط مجاز به ارايه ۳۰ ميليون خط تلفن ثابت و ۳۸ ميليون تلفن همراه در كشور است. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا