سوني اريكسون گوشي “۳۰۰R” را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” سيندهتودي دات  نت” ، اين گوشي در کشورهند توليد شده است و يک گوشي با قابليت هاي راديويي به شمار مي آيد و به اسم Radio phone R300 نيز معرفي شده است.گوشي ياد شده داراي تيونر راديويي موج AM و FM  و همچنين فن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” سيندهتودي دات  نت” ، اين گوشي در کشورهند توليد شده است و يک گوشي با قابليت هاي راديويي به شمار مي آيد و به اسم Radio phone R300 نيز معرفي شده است.
گوشي ياد شده داراي تيونر راديويي موج AM و FM  و همچنين فن آوري جديدي است که با استفاده از آن کابران مي توانند صداي واضح ، بدون پارازيت و باکيفيت بالا را گوش دهند.
گوشي تلفن همراه  Sony Ericsson R300 به منظور برآورده کردن نياز و تقاضاي کاربران براي گوش دادن به موسيقي و تفسير بازي کريکت با صدايي با کيفيت عالي ، ساخته شده است.
يکي از مديران ارشد شرکت سوني هند گفت : ما شاهد رشد بي سابقه کابران تلفن همراه در شهرهاي کوچک هستيم و قصد داريم حضور خود را در اين شهرها با ارايه تلفن همراه راديويي ۳۰۰R افزايش دهيم.
گوشي تلفن همراه Sony Ericsson R300 داراي باتري با ظرفيت بالا است که امکان استفاده براي تا ۹ ساعت مکالمه و ۴۰۰ ساعت حالت آماده بکار را فراهم مي کند.
اين گوشي همچنين داراي سرويس GPRS ،  صفحه نمايش رنگي TFT / 128 – ۱۶۰ پيکسلي با ۶۵ هزار رنگ ، دوربين VGA و حافظه داخلي با ظرفيت ۸ مگابايت است.
جزييات بيشتر دربار اين گوشي ، از جمله قيمت وزمان دقيق عرضه به بازار  درسايت انيترنتي ياد شده ، اعلام نشده است.
شرکت ژاپني / سوئدي “سوني اريکسون” در سال ۲۰۰۱ ميلادي تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در انگليس قراردارد و درزمينه هاي مخابرات/ ارتباط از راه دور، توليد گوشي ها ي تلفن همراه ، وسايل پخش موسيقي همراه ، سيستم هاي وايرلس يا بي سيم ، دستگاههاي صوتي بي سيم ، و دستگاههاي بي سيم ديتا  فعاليت مي کند.
۱۳۱ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا