ارايه آيفون با قراردادهاي ماهانه در سنگاپور

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربراني که در قراردادهاي ماهانه ۱۴۵ دلاري ثبت نام کنند، آيفون ۸ گيگابايتي را به طور رايگان دريافت خواهند کرد  و از  15 هزار دقيقه مکالمه رايگان و انتقال ۳ گيگابايت اطلاعات بهرهمند مي شوند. دريافت آيفون با قراردادهاي ماهانه بدون voicemail  تصويري خواهد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربراني که در قراردادهاي ماهانه ۱۴۵ دلاري ثبت نام کنند، آيفون ۸ گيگابايتي را به طور رايگان دريافت خواهند کرد  و از  15 هزار دقيقه مکالمه رايگان و انتقال ۳ گيگابايت اطلاعات بهرهمند مي شوند.
 دريافت آيفون با قراردادهاي ماهانه بدون voicemail  تصويري خواهد بود.
کاربراني که خواهان قراردادهاي ارزان تر هستند، مي توانند طرح ۴۰ دلار در ماه را انتخاب کرده و آيفون ۸ گيگابايتي را با قيمت ۲۴۷ دلار دريافت کنند.
در اين طرح کاربران از ۲۰۰ دقيقه مکالمه رايگان و انتقال ۱ گيگابايت داده بهره مند مي شوند.
سينگ تل بزرگ ترين اپراتور سنگاپور است و تا دهه ۱۹۹۰ بازار تلفن همراه اين کشور در انحصاري اين شرکت بوده است.
اين شرکت فعاليت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز و در همان سال اولين نمايندگي را در نيويورک داير کرد و در بازار استراليا با عنوان  SingTel Optus فعاليت مي کند.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۱/۲ ميليارد دلار بوده و تعداد کاربران اين شرکت در فصل اول سال جاري ميلادي  50 درصد رشد داشته است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا