ارايه چهارمين مجوز GSM در گامبيا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:  کيو سل همچنين دارنده ISP اين کشور با نام “کوانتوم نت” است و ISPهم اکنون کار اجراي سرويس هاي بي سيم ثابت براي سرويس هاي اينترنتي پهن باند و همچنين پشتيباني ازشبکه بي سيم خود را در ۱۶ …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:  کيو سل همچنين دارنده ISP اين کشور با نام “کوانتوم نت” است و ISPهم اکنون کار اجراي سرويس هاي بي سيم ثابت براي سرويس هاي اينترنتي پهن باند و همچنين پشتيباني ازشبکه بي سيم خود را در ۱۶ شهر اين کشور بر عهده دارد.
 اين شرکت توانسته هر دو مجوز فناوري نسل سوم و GSM را از آن خود کند و  هدف از ارايه اين مجوز را ارايه فناوري هاي نوين و سرويس هاي ارتباطي معتبر به مردم ، برآوردن نياز کاربران و همگام شدن با فناوري هاي روز دنيا اعلام کرد.
براساس آخرين آمار ف تعداد کاربران گامبيا تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۹۲۸هزار  نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۵۴درصد اعلام شده است.
اين کشور سه اپراتور تلفن همراه دارد که “آفري سل “۵۳درصد ،”گامبيا تلکام”۲۹درصد و “کاميوم”۱۸درصد از سهم بازار اين کشور را به خود اختصاص داده اند.
گامبيا کشوري کوچک در غرب آفريقا است که تا سال ۱۹۶۵مستعمره بريتانيا بود وپايتخت اين کشور “بانجول” است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا