N96 نوکيا ابتدا در هند عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، گوشي N96 که يکي از گوشي هاي هوشمند پرسرو صداي سال ۲۰۰۸ به حساب مي آيد و  قيمت اين گوشي ۸۲۸ دلار يا ۵۲۶ يورو تعيين شده است که خريد آن  براي بسياري از هندي ها مشکل است. نسخه هندي گوشي N96 داراي يک …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، گوشي N96 که يکي از گوشي هاي هوشمند پرسرو صداي سال ۲۰۰۸ به حساب مي آيد و
 قيمت اين گوشي ۸۲۸ دلار يا ۵۲۶ يورو تعيين شده است که خريد آن  براي بسياري از هندي ها مشکل است.
 نسخه هندي گوشي N96 داراي يک سري برنامه هاي سينماي باليوود ، ۵۰ کليپ موسيقي و تعداد زيادي آهنگ به دو زبان انگليسي و هندي است که از پيش در اين دستگاه نصب شده است، همچنينن سه بازي N-Gage و نقشه هند، سنگاپور و امارات عربي متحده نيز در آن قرار گرفته است.
از ويژگي هاي اين گوشي جديد سري N نوکيا مي توان به صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT با پشتيباني از ۱۶ ميليون رنگ و وضوح تصوير QVGA، دوربين ۵ مگاپيکسلي با زوم خودکار و لنز کارل زايس، فلاش و ضبط ويديو، پشتيباني از سرويس هاي شبکه GSM و HSDPA ، حافظه داخلي ۱۶ گيگابايت و کارت حافظه microSD و microSDHC اشاره کرد.
اين گوشي از  قابليت ها و امکانات  GPS، مرورگر HTML، Wi-Fi، ايميل، پشتيباني از فرمت هاي موسيقي و ويديو، راديو FM با RDS ، خروجي تلويزون و دريافت کننده DVB-H TV ، بلوتوث ۲.۰ با A2DP از ديگر قابليت هاي اين گوشي برخودار است.
 N96 همچنين از نسخه ۳.۲ سيستم عامل سيمبيان S60 پشتيباني مي کند و گوشي کشويي دو طرفه است که در يک سمت کليدهاي الفبايي و در بخش ديگر کليدهاي کنترل موسيقي و ويديو قرار دارد.
اطلاعات بيشتر راجع به عرضه اين گوشي در کشورهاي ديگر اعلام نشده اما گفته مي شود که اين گوشي هوشمند ابتداي ماه اکتبر در انگليس و سپس در اروپا عرضه خواهد شد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا