اسناد بين‌المللي جذب اپراتور سوم تلفن همراه منتشر مي‌شود

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد سليماني ظهر امروز در حاشيه آيين بهره‌برداري از ۹۰۰ پروژه مخابراتي آذربايجان شرقي در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اسناد مزايده آماده شده است و فراخوان عمومي آن تا دو روز آينده در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار درج مي‌شود. وي افزود: اين مزايده با كمك سازمان‌هاي بين‌اللملي در گستره وسيعي …

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد سليماني ظهر امروز در حاشيه آيين بهره‌برداري از ۹۰۰ پروژه مخابراتي آذربايجان شرقي در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اسناد مزايده آماده شده است و فراخوان عمومي آن تا دو روز آينده در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار درج مي‌شود.
وي افزود: اين مزايده با كمك سازمان‌هاي بين‌اللملي در گستره وسيعي برگزار مي‌شود.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تصريح كرد: پيش بيني مي‌شود براي اين پروژه بزرگ حدود ۳ ميليارد دلار سرمايه‌گذاري شود.
سليماني با بيان اينكه مدت اعتبار پروانه اين قرارداد ۱۵ ساله و قابل تمديد است، اظهار داشت: بر اساس برآوردهاي صورت گرفته اين اپراتور با توجه به ارائه خدمات متنوع ۱۵ ميليون مشترك جذب مي‌كند.
سليماني در تشريح جزييات اين خدمات بيان داشت: سرعت بيشتر دستيابي به اطلاعات و ديتاها،‌امكان اتصال به شبكه جهاني اينترنت به هنگام حركت و رانندگي، ‌امكان مشاهده تصاوير تلويزيوني از شبكه‌هاي مجاز و امكان دريافت آموزش‌هاي از راه دور از ويژگي‌هاي نسل سوم تلفن همراه در كشور است كه از لحاظ سخت‌افزاري و نرم‌افزاري به طور كامل با نسل‌هاي اول و دوم تلفن همراه متفاوت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا