همکاري وال استريت ژورنال با ريم

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، WSJ اعلام کرد: بر اساس اين توافق کاربردهاي خبري خود را به صورت رايگان در اختيار گوشي هاي هوشمند بلک بري ،توليدي اين کارخانه کانادايي قرار مي دهد.يک مقام آگاه اين روزنامه اعلام کرد :  با  ارايه نرم افزار بي سيم  گوشي هاي هوشمند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، WSJ اعلام کرد: بر اساس اين توافق کاربردهاي خبري خود را به صورت رايگان در اختيار گوشي هاي هوشمند بلک بري ،توليدي اين کارخانه کانادايي قرار مي دهد.
يک مقام آگاه اين روزنامه اعلام کرد :  با  ارايه نرم افزار بي سيم  گوشي هاي هوشمند بلک بري  کاربران قادر خواهند بود ازتيتر خبرها، چکيده اي از مقالات يا کل مقاله حتي در صورت قطع ارتباط بي سيم استفاده کنند.
 WSJدر نظر دارد راه خود را با استفاده از ارايه اين سيستم در کشورهاي در حال توسعه باز کند و کاربران قادر خواهند بود با استفاده از ليست دسته بندي شده ،يک کلمه کليدي يا ويژگي هايي ديگر به اطلاعات مورد نياز خود دست يابند.
اين اطلاعات در شبکه ديجيتالي وال استريت ژورنال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
The Wall Street Journal (WSJيک روزنامه انگليسي زبان است که در نيويورک  با ويرايش آسيايي و اروپايي چاپ مي شود وميزان تيراژ اين روزنامه در سال ۲۰۰۶ بيش از دو ميليون نسخه و کاربران آن لاين آن ۹۳۱هزار نفربوده است.
اين روزنامه پر تيراژترين روزنامه در آمريکا تا سال ۲۰۰۳ميلادي بوده است و
رقيب اصلي ان  USA Today است.
بلک بري تهيه کننده ابزارهاي همراه بي سيم و يکي از شرکت هاي فرعي شرکت ريم کانادا مي باشد و از سال۱۹۹۹ سرويس ها و خدمات مختلف از جمله  پيام کوتاه، فکس اينترنتي، مرورگروب،ايميل و تلفن همراه را ارايه مي دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا