پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.**نوکياگوشي Music Edition N73   نوکيا با قيمت سه ميليون ريال توانست مورد استقبال اکثر کاربران قرار گيردو در ليست پرفروش ترين گوشي هاي اين برند قرار گيرد.گوشي Music Edition …

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اند.
**نوکيا
گوشي Music Edition N73   نوکيا با قيمت سه ميليون ريال توانست مورد استقبال اکثر کاربران قرار گيردو در ليست پرفروش ترين گوشي هاي اين برند قرار گيرد.
گوشي Music Edition N73  نوکيا که ۱۱۶ گرم وزن دازد، در ماه آوريل سال ۲۰۰۶ با رنگ بندي نقره اي،مشکي و سفيد وارد بازار جهاني شده است.
دوربين ۳.۲ مگا پيکسلي اين گوشي قابليت فوکوس خودکار را دارد و از لنز Carl Zeiss برخوردار است .
دوربين گوشي N73 مي تواند اندازه تصاوير را ۲۰ برابر بزرگ کرده و ابعاد تصاوير آن  1546 در ۲۰۴۸ است .
اين گوشي در عين حال از قابليت فيلمبرداري ۲۸۸در  352 پيکسل با سرعت ۱۵ فريم در ثانيه برخوردار است و مدت زمان فيلمبرداري آن نيز بستگي به ظرفيت حافظه گوشي دارد .
اين گوشي با ۴۲ مگا بايت حافظه و برخورداري از کارت miniSD قابليت ارتقا تا يک گيگا بايت و تعويض سريع را دارد که به اين ترتيب، به راحتي به فضاي وسيعي براي ذخيره فايل هاي موسيقي و ويديويي دسترسي وجود دارد و حتي مي تواند حداکثر تا ۹۰ دقيقه فيلم ويديويي را ضبط کند.
**سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسوت  گوشي S500  را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي S500 سوني اريکسون که از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده است در حال حاضر با ترکيب رنگي مشکي و طلايي در بازار موجود است.
اين گوشي کشويي هم اکنون به بهاي يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رود.
چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند ۳G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.
اين گوشي با برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي که در حين باز و بسته کردن گوشي صورت مي گيرد با اقبال خوبي در بازار روبرو شده است.
اين گوشي به حالت کشويي(SLIDER) است و در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن ۹۴ گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : ۱۰۸ ، عرض : ۵۰ وضخامت : ۱۷ميليمتر ) ساخته شده است.
حافظه داخلي اين گوشي ۱۲مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است .البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ مدل  D900i را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند نام بردند.
گوشي D900i سامسونگ با قيمت يک ميليون و ۴۳۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
گوشي D900i از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي  با دارا بودن ۸۵ گرم وزن و ۱۲.۹ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل A1200 را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
اين محصول موتورولا  در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵ ميلادي در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله مي باشد و همچنين از پردازنده INTEL ، حافظه داخلي هشت مگابايتي برخوردار است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا