گوشي نوکيا ” ۹۶ N” در هند عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “ليتل اباوت دات کام” ، اين گوشي ازسري گوشي هاي پيشرفته نوکيا با قابليت ها و کارآيي هاي متنوع و گوناگون از جمله سيستم “مولتي مديا” يا چند رسانه اي است. Nokia N96 بصورت تک رنگ مشکي و با طرح کشويي دوطرفه طراحي وساخته شده  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “ليتل اباوت دات کام” ، اين گوشي ازسري گوشي هاي پيشرفته نوکيا با قابليت ها و کارآيي هاي متنوع و گوناگون از جمله سيستم “مولتي مديا” يا چند رسانه اي است.
 Nokia N96 بصورت تک رنگ مشکي و با طرح کشويي دوطرفه طراحي وساخته شده  و داراي صفحه نمايش ۸/۲ اينچي ،  حافظه داخلي ۱۶ گيگابايتي و پشتيباني رنج وسيعي از فرمت هاي ويديويي است.
بدنه اين گوشي از نوعي پلاستيک براق مشکي با جلوه اي خاص است و همانند N95 از هر دو سمت بالا و پايين به صورت کشويي باز مي شود وقتي که اين گوشي از سمت بالا باز شود دکمه هاي کنترل موسيقي و وقتي از پايين باز شود دکمه هاي اصلي شماره گيري نمايان مي شوند.
N96 با ابعاد  102 در ۵۵ميلي متر، ضخامت  18 ميلي متر و  وزن ۱۲۵ گرم توليد شده  است و با توجه به اين اندازه ها نمي توان N96 را گوشي کوچکي دانست.
اين گوشي همچنين داراي دوربين ۵ مگاپيکسلي با لنز “کارل زايس” ، فلاش ، قابليت ضبط ويديويي با کيفيتي شبيه DVD با قابليت ضبط ۳۰ فريم در ثانيه است  و با استفاده از سيستم يکپارچه A-GPS ، زمان ومکان تصاوير گرفته شده (geotag ) را ثبت مي کند.
اين گوشي نه تنها از نظر زمان عرضه به بازار هند بلکه از نظر قيمت فروش نيز با گوشي آيفون ۳G متقارن است به اين گونه که قيمت فروش گوشي آيفون ۳G در هند ۳۰ هزار روپيه  و قيمت فروش گوشي نوکيا N96 ، ۳۱ هزار روپيه است.
هر دلار آمريکا معادل ۷۴/۴۳ روپيه هند است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”  قراردارد و درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا