دو خبر از سوني اريکسون ، سيراوايرلس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين تلفن همراه مجهز به سيستم بلوتوث، شکاف کارت حافظه، واکمن و موسيقي پلير است وشرکت  AT&T اين تلفن همراه را در سه رنگ سفيد گرافيکي، مشکي و آبي يخي ارايه مي دهد.هزينه اين تلفن همراه با يک قرارداد ۲ ساله ۹۹/۲۹ دلار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين تلفن همراه مجهز به سيستم بلوتوث، شکاف کارت حافظه، واکمن و موسيقي پلير است وشرکت  AT&T اين تلفن همراه را در سه رنگ سفيد گرافيکي، مشکي و آبي يخي ارايه مي دهد.
هزينه اين تلفن همراه با يک قرارداد ۲ ساله ۹۹/۲۹ دلار است.
AT&T اپراتور تلفن همراه آمريکايي است که علاوه   بر آمريکا در پورتو ريکو و ايسلند و چند کشور ديگر سرويس هاي GSM,GPRS,UMTS,HSDPA ,HSUPAرا ارايه مي کند.
اين اپراتور تا پايان نوامبر ۲۰۰۷ حدود ۶۷ميليون و ۴۰۰هزار مشترک داشته است.
AT&T  در بين ديگر رقبايش در جهان رتبه دهم و در آمريکا رتبه اول را دارد.
همچنين در خبره ا آمده است که شرکت هاي ” سيرا وايرلس ” و “سوييس کام”  يو اس بي مودم جديد با نام ” يواس بي مودم ۸۸۵ ” را عرضه کردند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،  اين وسيله جديد – Sierra Wireless Compass 885 USB Modem  براي کاربران سوييسي ارايه شده است.
اين يو اس بي مودم  بانام و مارک Unlimited USB Modem 885 دربازار عرضه مي شود و خريداران مي توانند آن را از فروشگاه هاي سوييس کام ، فروشگاههاي آنلاين سوييس کام و فروشگاههاي ديگرشرکت ها ، خريداري کنند.
اين يواس بي مودم با ارايه و نصب خودکار نرم افزار TRU-Install ، موجب فعال شدن سريع و راحت کامپيوترشده و امکان آنلاين شدن سريعتر را براي کاربر فراهم مي کند.
اين وسيله با يک کارت حافظه جانبي microSD با ظرفيت يک گيگابايت  فروخته مي شود و امکان افزايش ظرفيت ذخيره اطلاعات و انتقال آنها را براي مشترکان “سوييس کام”  براحتي فراهم مي کند.
 Compass 885 USB Modem با قابليت کارآيي جهاني و پشتيباني سيستم هاي سه باندي HSPA/UMTS و چهارباندي GSM/EDGE است و قابليت همخواني با بيشتر شبکه هاي کشورهاي دنيا را دارد.
۱۱۲ / ۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا