NEC ژاپن امتياز شبکه وايمکس تايلند را گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “فوندشن هاسپيتال پرينس کرون” که مسوول بيمارستان هاي تايلند است ، اعلام کرد از راهکارهاي NEC براي بهره برداري در تجهيزات و سيستم ها ي پزشکي استفاده خواهد کرد.يک مقام اگاه در اين باره گفت: مسوولان تايلندي به تازگي اقداماتي را در جهت گسترش  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “فوندشن هاسپيتال پرينس کرون” که مسوول بيمارستان هاي تايلند است ، اعلام کرد از راهکارهاي NEC براي بهره برداري در تجهيزات و سيستم ها ي پزشکي استفاده خواهد کرد.
يک مقام اگاه در اين باره گفت: مسوولان تايلندي به تازگي اقداماتي را در جهت گسترش  زير بناهاي ارتباطي پهن باند اين کشور آغاز کرده اند که سهم عمده اين بهينه سازي را بانکوک  پايتخت اين کشوربه خود اختصاص داده است.
وي که نامش ذکر نشد گفت:مقامات تايلند در نظر دارند با انعقاد اين قرارداد سرويس هاي شبکه وايمکس را به خارج از بانکوک و شهرهاي ديگر اين منطقه وارد کنند.
وي افزود:تقاضا براي استفاده از  سرويس هاي پهن باند در اين منطقه روزانه در حال افزايش است و ارايه سرويس هاي شبکه وايمکس به بيمارستان ها يکي از طرح هايي است که برا ي پاسخگويي به اين نيازها انجام مي شود.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در تايلند ۴۸ميليون و۷۸۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي در اين کشور ۷۷.۶درصد بوده است.
بر اساس آمار منتشر شده تعداد کاربران اپراتورهاي AIS، DTAC،”ترو موو”و “هاچ”تا پايان سپتابر ۲۰۰۷ ميلادي به ترتيب حدود ۲۳ميليون ۲۰۰هزار ،۱۴ميليون و۹۰۰هزار ،۱۱ميليون ۲۰۰هزار و۸۸۴هزار کاربربوده است.
در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که چهار اپراتور نام برده جزو اپراتورهاي  صدر جدولي اين کشور به شمار مي آيند.
NEC سازنده بزرگ تجهيزات ارتباطي ،الکترونيکي و کامپيوتر ژاپن مي باشد که در سال ۱۸۹۹در اين کشور تاسيس شد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا