دو خبر از نرم افزار جديد آيفون و هدفون بلوتوث موتورولا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، ظاهرا اپل با گذشت تقريبا يک ماه و نيم از عرضه گوشي iPhone هنوز با مشکلاتي دست و پنجه نرم مي کند و به دنبال رفع اين مشکلات است.شرکت اپل پس از يک مدت ۳۰ روزه  ارايه اشتراک سرويس رايگان را ۶۰ روز …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، ظاهرا اپل با گذشت تقريبا يک ماه و نيم از عرضه گوشي iPhone هنوز با مشکلاتي دست و پنجه نرم مي کند و به دنبال رفع اين مشکلات است.
شرکت اپل پس از يک مدت ۳۰ روزه  ارايه اشتراک سرويس رايگان را ۶۰ روز ديگر تمديد کرد تا بتواند مشکلاتي که کاربران iPhone با آن مواجه شدند، جبران کند.
خبر ارايه ۶۰ روز سرويس رايگان روز گذشته توسط يک ايميل به کاربران اعلام شد.
سايت اخبار MobileMe مي گويد که بسياري از اين مشکلات در گذشته وجود داشته و اين مشکلات دامن دستگاه هاي جديد را نيز گرفته و نياز به بررسي و کار دارد.
بر اساس اين گزارش، هم اکنون ميان افزار v2.0.2  از طريق iTunes در دسترس کاربران iPhone قرار دارد.
همچنين درخبرها آمده است ،
هدفون بلوتوث موتورولا A2DP با برند Jay-Z  تاييديه کميسيون مخابرات فدرال آمريکا (FCC ) را دريافت کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” بسياري از سازندگان لوازم جانبي در آمريکا با هدفون هاي بلوتوث Jay-Z رقابت مي کنند.
 A2DP يک هدفون استريوي بلوتوث است و زمان ارايه رسمي آن به بازار  مشخص نمي باشد.
اطلاعات بيشتر در مورد قابليت هاي اين هدفون و قيمت آن هنوز منتشر نشده است.
شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رود، قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازار خود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
اين شرکت در سال گذشته ميلادي دچار مشکلات مالي شد و بخش زيادي از سهم خود را در بازار تلفن همراه از دست داد.
۱۳۴/۱۱۲  /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا