شرکت هاي داخلي اقدام به توليد مشترک مي کنند

“حميدرضا منجي” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اظهار داشت: چنانچه  مذاکرات توليد کنندگان داخلي گوشي  با يکي  از سه برند  معتبر  جهاني  به نتيجه برسد  تمامي توليد کنندگان داخلي در توليد گوشي  مشترک همکاري  خواهند کرد. وي با بيان اين که اين مذکرات هم اکنون در حال پيگيري است خاطر نشان کرد:   البته …

“حميدرضا منجي” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اظهار داشت: چنانچه  مذاکرات توليد کنندگان داخلي گوشي  با يکي  از سه برند  معتبر  جهاني  به نتيجه برسد  تمامي توليد کنندگان داخلي در توليد گوشي  مشترک همکاري  خواهند کرد.
 وي با بيان اين که اين مذکرات هم اکنون در حال پيگيري است
خاطر نشان کرد:   البته مذاکرات صورت گرفته  متفاوت از موضوع توليد گوشي هيوندايي در کشور است.
به گفته وي در شرايط نهايي شدن مذاکرات و با انتخاب يک برند، تمامي توليد کنندگان در خصوص  توليد گوشي  در يک راستاي واحد حرکت خواهند کرد.
منجي با ابراز  تمايل در خصوص  ادامه همکاري  شرکت نيمه هادي عماد  با برند هيوندايي گفت: اين شرکت همچنان در حال ادامه فعاليت خود در زمينه  توليد  گوشي هاي هيوندايي است که از همکاري با اين برند نيز راضي هستيم.
مديرعامل شرکت نيمه هادي عماد در خصوص توافقات صورت گرفته با وزارت صنايع در خصوص توليد سالانه يک ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه تصريح کرد: در حال حاضر  اين شرکت ظرفيت توليد سالانه يک ميليون دستگاه گوشي را ايجاد کرده است  اما  اين ظرفيت توليد،  زمان خاص خود را نيز در بازار مي طلبد.
وي خاطر نشان کرد: اين ظرفيت طبق مفاد تفاهمنامه با وزارت صنايع در پايان سال ۸۵ ايجاد شده است.
 منجي با اشاره به توليد۵۰ هزار دستگاه تلفن همراه در سال ۸۶ ،خاطر نشان کرد: در حال حاضر  مطابق با برنامه پيش بيني شده توليد  300 هزار دستگاه گوشي در مرحله پاياني  قرار دارد  و در شرايط فعلي در حال  برنامه ريزي براي توليد  600 هزار دستگاه هستيم.
وي تصريح کرد: ظرفيت توليد براي اين شرکت وجود دارد ولي ميزان ظرفيت توليد بستگي به کشش بازار و نقدينگي شرکت دارد.
 129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا