کليات آيين نامه mms به تصويب کميسيون تنظيم مقررات رسيد

احمد فرهادي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر نقش کميسيون تنظيم مقررات به عنوان مرجع رسيدگي کننده به آيين نامه هاي حوزه ارتباطات اظهار داشت: نظرات اصلاحي مراجع ذيصلاح در خصوص آيين نامه mms روز گذشته در کميسيون تنظيم مقررات بررسي شد و کليات آن به تصويب رسيد.وي با بيان اينکه …

احمد فرهادي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر نقش کميسيون تنظيم مقررات به عنوان مرجع رسيدگي کننده به آيين نامه هاي حوزه ارتباطات اظهار داشت: نظرات اصلاحي مراجع ذيصلاح در خصوص آيين نامه mms روز گذشته در کميسيون تنظيم مقررات بررسي شد و کليات آن به تصويب رسيد.
وي با بيان اينکه جزييات اين آيين نامه نيز به زودي به تصويب مي رسد يادآور شد: اپراتورهايي که براي ارائه سرويس mms اعلام آمادگي کننده با اجازه سازمان تنظيم مقررات مي توانند اين سرويس را راه اندازي کنند.
به گفته فرهادي ارائه اين سرويس منوط به تاييد تجهيزات اپراتورها از سوي سازمان تنظيم مقررات است.
بالغ بر يک سال است که سرويس mms تلفن همراه به دليل نبود آيين نامه استفاده مدون ،به درخواست وزارت ارتباطات و از سوي شورايعالي انقلاب فرهنگي متوقف و سازمان تنظيم مقررات موظف شد ظرف مدت سه ماه ، نسبت به تدوين ضوابط استفاده از اين سرويس اقدام کند.
براساس آيين نامه MMS  مصوب سازمان تنظيم مقررات که به منظور جلوگيري از ارسال پيام و تصوير غيراخلاقي، مشتركان متعهد مي شوند فقط از فضايي كه در اختيار آن ها قرار داده مي شود، استفاده كنند.
گفتني است براي برخورد با مزاحمان ارسال پيام و تصوير از طريق خدمات چندرسانه اي (MMS)، تلفن همراه شخص مزاحم در مرحله اول تا يك هفته، در مرحله دوم سه ماه و در نهايت براي هميشه قطع مي شود.
مشتركان تلفن همراه براي استفاده از اين خدمات بايد به ازاي ارسال هر MMS ، هزار ريال پرداخت کنند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا