مدل W890 سوني اريکسون

کليد اختصاصي واکمن در طرف چپ گوشي وجود دارد که به رنگ طلايي است . FastPort که براي وصل کردن هدست ، شارژر و کابل USB استفاده مي شود در همين قسمت قرار دارد . اين پورت داراي پوشش محافظ نيست و تناسب زيادي با طراحي دستگاه ندارد. دکمه کوچکي که داراي نماد قفل است …

کليد اختصاصي واکمن در طرف چپ گوشي وجود دارد که به رنگ طلايي است . FastPort که براي وصل کردن هدست ، شارژر و کابل USB استفاده مي شود در همين قسمت قرار دارد . اين پورت داراي پوشش محافظ نيست و تناسب زيادي با طراحي دستگاه ندارد. دکمه کوچکي که داراي نماد قفل است درست بالاي کليد واکمن مشاهده مي شود.   
همين طراحي بطور قرينه در طرف راست گوشي نيز وجود دارد و از اين دو کليد براي باز کردن و قفل نمودن درب باتري استفاده مي شود . کليد دوربين و کليد ولوم در طرف راست گوشي قرار دارد که در زمان گرفتن عکس و فيلمبرداري از آن براي زوم بکار گرفته مي شود .   
کليد کوچک روشن و خاموش در بالاي گوشي وجود دارد . در قسمت پايين گوشي فقط لوگوي واکمن مشاهده مي شود . قاب پشت گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است که داراي نماي فلزي است .  
لنز دوربين ۲/۳ مگاپيکسل ، بلندگو و لوگوي سوني اريکسون و واکمن در قسمت بالاي قاب پشت گوشي وجود دارد . محل بند گوشي در قسمت پايين قاب پشت قرار دارد . يک مستطيل کوچک با منشور رنگ هاي مختلف روي درب باتري مشاهده مي شود که مدل گوشي روي آن حک شده است .  
لوگوي M2 درست زير FastPort وجود دارد که نشان دهنده محل کارت حافظه است و پس از برداشتن قاب پشت گوشي مي توان به کارت حافظه دسترسي پيدا کرد .
**باتري
باتري گوشي از نوع BST-33Li-Poly با توان ۹۵۰ ميلي آمپر  است که در حالت Stand by حداکثر ۳۶۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا ۵/۹ ساعت دوام مي آورد.
باتري اين گوشي در زمان پخش مداوم موسيقي تا ۲۰ ساعت دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش دو اينچي TFTاين گوشي  داراي وضوح QVGA است که ۲۵۶ هزار رنگ را نشان مي دهد. صفحه نمايش از روشنايي و کانتراست خوبي برخوردار است . دوربين ثانويه کوچک براي مکالمه تصويري بالاي صفحه نمايش در امتداد خروجي صداي دستگاه وجود دارد.
**سيستم پخش کننده
سوني اريکسون W890 داراي نرم افزار واکمن سه با ويژگي SensMe است که از فرمت فايل هايي مانند iMelody , Real Audio 8 , SP-MIDI , G-MIDI 1 , M4A , WAV , E-AAC+ , AAC+ , AAC , MP3 و XMF و همچنين پيش تنظيمات اکولايزر Mega Bass پشتيباني مي کند.
کاربران با استفاده از اين گوشي مي تواند گروهي از آهنگ ها را که متناسب با روحيه او است در يک دايره قرار دهد و يک PlayList ايجاد کند يا آهنگ هاي جداگانه را انتخاب نمايد . کاربر با استفاده از کليد حرکتي مي تواند مجموعه آهنگ ها را گسترده تر يا محدود نمايد.
**دوربين
سوني اريکسون W890 داراي يک دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي است که فاقد فلش يا کانون اتوماتيک است. منوي دوربين نسخه CyberShot SE 2 است . مزاياي اين منو شامل زير منوهاي pop-up است که با آيکن ها و Multi Menu تمامي تنظيمات موجود را در برمي گيرد. دوربين داراي يک نوار ابزار از گزينه ها است که شامل حالت عکسبرداري ، اندازه تصوير ، حالت شب ، Self Timer ( زمان دادن به دوربين براي گرفتن عکس )، تعادل رنگ سفيد ، جلوه هاي ويژه رنگ و Multi Menu مي باشد . Multi Menu تنظيمات مانند منوهاي استاندارد دوربين هاي ديجيتال بنظر مي رسد.
ويدئوهايي که با اين گوشي گرفته مي شود داراي ماکسيمم وضوح QVGA است و در ۱۵ ثانيه در فرمت MPEG4 ضبط مي شوند . کيفيت ويدئو در اين سطح خيلي عالي نيست . استفاده از منوي ويدئو بسيار آسان است.
**حافظه
حافظه ۲۶ مگابايتي اين مدل سوني اريکسون توسط کارت حافظه Memory Stick Micro M2 تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي W890 سوني اريکسون که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور نشده است.
همچنين اطلاعات دقيقي در مورد قيمت اين مدل سوني اريکسون به دست نيامده است.
 129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا