O2 مشترکان خطوط ثابتش را از دست مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ولانتيس، اپراتورهاي تلفن همراه به نظر مي رسد، رتبه دوم بازيگران را در بازار پهناي باند خطوط ثابت دارند.اپراتور اورنج با ۱/۱ ميليون کاربر بيشترترين تعداد کاربر پهناي باند خطوط ثابت تلفن را داراست اما به نظر مي رسد که اين اپراتوري به شکل چشمگيري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ولانتيس، اپراتورهاي تلفن همراه به نظر مي رسد، رتبه دوم بازيگران را در بازار پهناي باند خطوط ثابت دارند.
اپراتور اورنج با ۱/۱ ميليون کاربر بيشترترين تعداد کاربر پهناي باند خطوط ثابت تلفن را داراست اما به نظر مي رسد که اين اپراتوري به شکل چشمگيري از مشکلات در اين زمينه رنج مي برد،به طوري که در ماه مارس سال گذشته د اورنج بدترين شرکت بريتانيايي در دسترسي به اينترنت است.
بر اساس اين گزارش، اورنج در سه ماهه منتهي به ژوئن سال جاري ميلادي حدود  44 هزار کاربر پهناي باند از دست داد و در همان زمان هنگامي که ۵ هزار مشترک ديگر نيز از دست داد، با وضعيت بدتري نيز روبه رو شد.
فرنس تلکام، مالک اورنج به تجارت خطوط ثابت و موبايل به عنوان تقويت دو طرفه پرداخت و درصدد برآمد که سرويس تلويزيون را روي پهناي باند ارايه دهد.
با اين حال O2 و وودافون که دو اپراتوربزرگ در بازار تلفن همراه هستند ، برنامه هاي بلند پروازانه کمتري را براي پهناي باند در سر دارند.
اين دو اپراتوري به دسترسي به اينترنت به عنوان يک ابزاري براي حفظ  کاربران موبايل مي نگرند.
بر اساس اين گزارش ، O2 در اکتبر گذشته اقدام به فروش پهناي باند کرد و با ۶۲ هزار و ۸۰۰ کاربر در فصل دوم قرارداد بست.
اين شرکت پيش بيني مي کند که تا سال ۲۰۱۰ تعداد مشترکانش را به يک ميليون نفر برساند.
وودافون نيزدر ژانويه سال گذشته  شروع به فروش پهناي باند  کرد و هم اکنون حدود ۵۰ هزار مشترک دارد.
امسال وودافون روي فروش دستگاه هاي بي سيم متمرکز شده که امکان اتصال به لپ تاپ براي دسترسي به اينترنت از طريق شبکه موبايل فراهم کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا