کميته ارتباطات مجلس از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده است

” علي مطهري ” نماينده مردم شبستر در گفت و گو با موبنا گفت : در حال حاضر  کميته ارتباطات  شامل ۳ عضو است که به زودي دو نماينده  ديگر از اعضاي کميسيون صنايع و معادن به اين کميته مي پيوندد .وي ادامه داد : تمامي فعاليت هاي مخابراتي در کشور بايد زير نظر کميته …

” علي مطهري ” نماينده مردم شبستر در گفت و گو با موبنا گفت : در حال حاضر  کميته ارتباطات  شامل ۳ عضو است که به زودي دو نماينده  ديگر از اعضاي کميسيون صنايع و معادن به اين کميته مي پيوندد .
وي ادامه داد : تمامي فعاليت هاي مخابراتي در کشور بايد زير نظر کميته ارتباطات بايد صورت بگيرد و حتي در خصوص تعرفه گوشي هاي تلفن همراه اين کميته نظارت مستقيم خواهد کرد تا تعرفه غير منطقي براي اين کالا در نظر گرفته نشود .
عضو کميسيون صنايع و معادن  مجلس خاطر نشان کرد : مجلس در هيچ زمينه اي از کار نظارتي و برخورد با متخلفان کوتاهي نخواهد کرد و با توجه به اين که شرکت مخابرات به بخش خصوصي واگذار شده است بايد اين شرکت تمام تلاش خود را براي رشد و توسعه مخابرات کشور صورت دهد.
وي تصريح کرد : اولين برنامه کاري کميته ارتباطات مجلس بررسي فعاليت هاي دفاتر خدمات ارتباطي  و  فعاليت هاي پيمانکاران در روستاهاي کشور خواهد بود.
B / 13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا