مذاکرات چاينا موبايل با اپل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” چاينا موبايل و اپل پيشتر نيز با يکديگر درباره عرضه آيفون در چين گفت وگو کردند که دو شرکت در زمينه قيمت عرضه اين گوشي به توافق نرسيدند و مذاکرات متوقف شد.پايگاه اينترنتي “سلولارنيوز”، اعلام کرد هر دو طرف مذاکره کننده تمايل زيادي دارند که ايفون را وارد بازار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” چاينا موبايل و اپل پيشتر نيز با يکديگر درباره عرضه آيفون در چين گفت وگو کردند که دو شرکت در زمينه قيمت عرضه اين گوشي به توافق نرسيدند و مذاکرات متوقف شد.
پايگاه اينترنتي “سلولارنيوز”، اعلام کرد هر دو طرف مذاکره کننده تمايل زيادي دارند که ايفون را وارد بازار اين کشور پرجمعيت دنيا کنند اما هنوز بر سر برخي مسايل نتوانسته اند به توافق برسند.
زينگ ژو افزود : دو شرکت هنوز چارچوب زماني مشخصي را براي ارايه آيفون به چين تعيين نکردند.
چين در بازار تلفن همراه آسيا رشد سالانه معادل ۲۰.۴درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است و هند با اين کشور رقابت شانه به شانه دارد و رتبه دوم را در آسيا از آن خود کرده است.
به گزارش وزارت ارتباطات چين، تعداد کاربران چين تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد و  در ماه ژوئن ۶۳/۸ ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران اين کشور افزوده شده است.
در فوريه ۲۰۰۶ تعداد کاربران چين ۴۰۰ ميليون نفر بوده و با گذشت ۱۶ ماه ، تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ به ۵۰۰ ميليون کاربر رسيده است و اکنون با گذشت ۱۲ ماه از مرز ۶۰۰ ميليون گذشته است.
چاينا موبايل، بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه چين در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون نفر به تعداد کاربران خود افزوده است و تعداد مشترکين  اين شرکت در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم را در چين و اول وسوم را در جهان دارا مي باشند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا