رشد ۵۲درصدي درآمد سرويس VoIP

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارينوز”،در اين گزارش آمده است درآمد سرويس هاي  VOIPدر اين دوره به ۲۴ميليارد دلار   رسيده است و انتظار مي رود تا ۲۰۱۱ ميلادي در آمد حاصله دوبرابر رشد داشته باشد.  اينفونتيک در ادامه گزارش خود آورده است :با وجود اين که اين نمونه از  سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارينوز”،در اين گزارش آمده است درآمد سرويس هاي  VOIPدر اين دوره به ۲۴ميليارد دلار   رسيده است و انتظار مي رود تا ۲۰۱۱ ميلادي در آمد حاصله دوبرابر رشد داشته باشد. 
اينفونتيک در ادامه گزارش خود آورده است :با وجود اين که اين نمونه از  سرويس هاي ارتباطي با استقبال گسترده از سوي کاربران مواجه شده است اما به دليل موانع موجود بر سر راه توسعه اين سرويس پذيرش آن از سوي شرکت هاي تجاري به کندي صورت مي گيرد.
در ادامه اين گزارش آمده است که تعداد کاربران استفاده کنده از سرويس VoIPدر فاصله ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ ميلادي ۶۰درصد رشد داشته است و به بيش ۷۵ميليون نفر رسيده است که بيشترين ميزان اين تعداد کاربر متعلق به آمريکاي شمالي ،اروپا،خاورميانه و آفريقا  است و در اين بازار آسيا پاسفيک در صدر قرار دارد.
اينفونتيک ريسرچ اولين مرکزي است که تحقيقاتي را در زمينه بررسي و آناليز بازار بين المللي شبکه هاي ارتباطي و صنايع مخابراتي انجام داده استو مقر اصلي اين مرکز در آمريکا مي باشد.
اينفونتيک علاوه بر آمريکا در لندن نيز شعبه دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا