سهم مخابرات در بازار سرمايه در زمان حاضر حدود ۹ درصد است

به گزارش موبنا دکتر محمد سليماني در گردهمايي مديران عامل مخابرات استان‌ها با بيان اينکه مخابرات مي‌تواند به عنوان شركتي پيشتاز بر شركت‌هاي ديگر بورس نيز تأثير گذار باشد اظهار داشت: بازيگران اصلي بازار سرمايه، مردم هر كشور هستند و ما در روز ۱۹ مرداد ميزان اعتماد مردم به اين شركت را ديديم و مي‌خواهيم …

به گزارش موبنا دکتر محمد سليماني در گردهمايي مديران عامل مخابرات استان‌ها با بيان اينکه مخابرات مي‌تواند به عنوان شركتي پيشتاز بر شركت‌هاي ديگر بورس نيز تأثير گذار باشد اظهار داشت: بازيگران اصلي بازار سرمايه، مردم هر كشور هستند و ما در روز ۱۹ مرداد ميزان اعتماد مردم به اين شركت را ديديم و مي‌خواهيم كه اين اعتماد را حفظ كرده و توسعه دهيم.
وزير ارتباطات ورود شركت مخابرات به بورس را از نظر اجرايي و مديريتي بي‌نظير دانست و گفت: اين كار كارشناسي شده، نتيجه همفکري مديران بخش‌هاي مختلف مخابرات با يكديگر بود و بار اصلي آن برعهده مدير عامل شركت، صابر فيضي بود كه با وجود تمام موانع و سختي‌ها مقاومت كرد و بهترين هماهنگي را در امور به وجود آورد.
سليماني افزود: تجربه شركت مخابرات ايران در زمينه خصوصي‌سازي بايد در هفت يا هشت جلد كتاب چاپ شود و در اختيار ديگر سازمان‌هايي که در آستانه خصوصي‌شدن هستند، قرار گيرد.
وي استقبال جهاني شركت‌هاي تجاري، اپراتوري و خدماتي را از خصوصي‌سازي مخابرات ايران بي‌نظير دانست و گفت: مخابرات تنها شركت دولتي بود كه اصحاب رسانه از ديگر كشورها براي گزارش لحظه به لحظه ورود آن به بورس حضور داشتند. وي افزود: ما مي‌خواهيم با برداشتن گام‌هاي بلند، كل سهام مخابرات را سريع‌تر واگذار كنيم و به اين ترتيب بايد به شرايط و قوانين و مقررات جديد اشراف داشته باشيم و تغيير و تحولات را به سرعت در ساختار مخابرات اعمال كنيم.
سليماني ادامه داد: بايد به كندي و كرختي سيستم دولتي پايان دهيم و همه مسائل را با شفافيت كامل بيان كنيم.
وي پرداختن به مسائل اقتصادي و حقوقي را از مهمترين فعاليت‌ها عنوان كرد و گفت: بايد واحد مطالعاتي اقتصادي در اداره‌ها ايجاد كنيم زيرا بحث اقتصاد در بازار سرمايه بسيار مهم است و نكته ديگر مسائل حقوقي است كه بايد در سازمان‌ها تقويت شود و قوانين و مقررات جديد به سرعت عملي شود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا